מיקי לוי החליט: אין יותר ממתקים וחטיפים במליאה

מיקי לוי פרסם היום מכתב, על הפרק: "איסור הכנסת מזון ומשקאות לתוך אולם מליאת הכנסת". חבר הכנסת דוד ביטן היה מעמודי התווך של חלוקת הממתקים במליאה, ועכשיו יצטרך לפנק את חברי הכנסת מחוץ למליאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/21 14:59 ו בכסלו התשפב

מיקי לוי החליט: אין יותר ממתקים וחטיפים במליאה
ביטן והסוכריות, צילום: הטוויטר של דוד ביטן

המראות של חברי הכנסת עם סוכריה על מקל בידם, ואפילו קרמבו חורפי בתוך אולם המליאה, הפכו יותר ויותר שגרתיים לאחרונה. חבר הכנסת מהליכוד דוד ביטן היה המשביר לכל הארץ, ופינק את חברי הכנסת בסוכריות ותופינים. גם יו"ר הקואליציה,  עידית סילמן מימינה נכנסה לתמונה והתחילה לחלק ממתקים משלה לחברי הכנסת, ואף בערב העברת התקציב הביאה חלות לחברי הקואליציה הכל על מנת שיישארו ערים וממוקדים לקראת ההצבעה על התקציב.

היום (ד'), החליט יושב ראש הכנסת מיקי לוי על עצירת הנוהג המתוק. לוי טוען כי כך היה נהוג מעולם, והוא הסכים להכניס ממתקים וחטיפים בימי התקציב רק בשל הצורך לכך בעקבות השעות הארוכות של העבודה במליאה: "מדובר במעשה הפוגע בתדמית הציבורית של הכנסת ובנראות של דיוני המליאה", הוא כותב במכתב.

עוד מציין  לוי כי "הדבר עלול ללכלך, ולהזיק לציוד ולריהוט היקר והמיוחד הנמצא במליאה", ובכך סתם י"ר הכנסת את הגולל על חלוקת הממתקים במליאה.

https://twitter.com/TLidror/status/1456191143297916933?s=20