כדי לאפשר שיח פתוח: הדיון אודות חיסוני הילדים יהיה סגור לציבור

לאחר שתוגברה האבטחה סביב ראשי משרד הבריאות, החליט הצוות לטיפול במגיפות כי הדיון המכריע בנושא חיסוני הילדים יהיה סגור לציבור, זאת על מנת למנוע ביטויי אלימות ולאפשר שיח פתוח

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/11/21 19:01 ד בכסלו התשפב

כדי לאפשר שיח פתוח: הדיון אודות חיסוני הילדים יהיה סגור לציבור
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חיסוני הקורונה לילדים שאושרו בארצות הברית טרם הגיעו לארץ וכבר מעוררים פולמוס. לאחר שביום חמישי האחרון התקיים דיון פתוח לציבור בנושא, החליטו הערב (ב') חברי הצוות לטיפול במגיפות של משרד הבריאות כי הדיון המכריע העתיד להיערך ביום רביעי הקרוב יהיה סגור לציבור. 

עוד עולה מהחלטת המשרד, כי בתום הדיון יתפרסם סיכום הדיון שיופץ לקהל, והסיבה להחלטה שלא לשדר אותו, התקבלה על רקע החשש משיח אלים רווח, שעלול להשליך על היתכנות הדיון. עוד נמסר כי המהלך נועד לאפשר שיח פתוח ולמנוע איומים על המשתתפים, כך שהציבור לא יוכל לדעת מי הצביע. 

לאחר שראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, קיבלה אבטחה צמודה בעקבות איומים ברשתות החברתיות, מגיע תורו גם של מנכ"ל המשרד ופרויקטור הקורונה לשעבר, פרופסור נחמן אש, ורמת האבטחה שלו תעלה לדרגה 3, כך פורסם אמש (א') בחדשות 12. עוד עולה מהפרסום, כי אש צויד בלחצן מצוקה וכי ניתנה לו קדימות בקשר טלפוני על מוקד החירום 100.

פרייס מאובטחת 24 שעות ביממה על ידי מאבטח של משרד הבריאות. בהודעה משותפת למשרד הבריאות ומשטרת ישראל נכתב, כי בעקבות העלייה באיומים, משטרת ישראל הנחתה את משרד הבריאות, לאבטח את ראש שירותי בריאות באבטחה צמודה. חשוב לציין, כי ד"ר שרון אלרעי פרייס לוותה על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, מזה מספר חודשים בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות על ידי המשטרה.