אביר קארה מגבה את שירלי פינטו: "וירוס זה גם דבר חיובי"

חברי סיעת ימינה ממשיכים לתקוף את עמיחי שיקלי. סגן השר קארה לא מבין מה הבעיה במילה וירוס, ותוהה: "מה זה, וירוס זה קללה?" | על האלימות לכאורה כלפיי סילמן: "התנהגו כלפיה באלימות הרבה יותר פעמים ממה שאתם חושבים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/11/21 08:35 ד בכסלו התשפב

אביר קארה מגבה את שירלי פינטו: "וירוס זה גם דבר חיובי"
קארה ושיקלי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"אם זה היה תלוי בי, הייתי מכריזה על עמיחי שיקלי כפורש ביום שהצביע נגד הקמת הממשלה", אמרה אמש חברת הכנסת שירלי פינטו באולפן "חדשות 12". עוד הוסיפה כי שיקלי הוא כמו "וירוס בכנסת ישראל. מנסה להכתיר את עצמו בכוח. מזעזע את המערכת הפוליטית בלי להביא שום הישגים. תראה לי דבר אחד שהוא עשה בשביל הציבור".

הבוקר (ב') חבר נוסף בימינה, סגן השר אביר קארה מגבה את פינטו: "מה הבעיה במילה וירוס? מה זה, וירוס זה קללה? וירוס זה גם דבר חיובי", תהה קארה במהלך ראיון ב"כאן חדשות". 

קארה התייחס גם לטענות של יו"ר הקואליציה עידית סילמן על תקיפה שעברה לכאורה והאלימות שמופנית כלפיה. "לפני שבועיים וחצי עידית סיפרה לי שאדם תקף אותה. אחרי זה היא גם סיפרה את זה בישיבת סיעה. דחפו אותה גם בערב סוכות, דחפו אותה עוד כמה פעמים מחוץ לבית שלה. התנהגו כלפיה באלימות הרבה יותר פעמים ממה שאתם חושבים".

קארה שהעניק גיבוי לפינטו, הותקף על ידה באופן מילולי לפני כשבועיים. "איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם?? פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות. צרכי העסקים הפרטיים (הלגיטימיים) לא סותרים את הנחיצות להנגשה עבור אנשים עם מוגבלות. האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול".בתגובה נטש קארה את קבוצת הוואטסאפ של ימינה, רגע אחרי שכתב: "מפלגה של מטומטמים".


(קארה בראיון ל"חדשות כיפה")