אונס הקטינה באשדוד: "הנאשם נהג כלפי הקטינה כצייד אשר צד את טרפו"

כתב אישום הוגש נגד איגור אולסיק מאשדוד שנאשם באינוס בנסיבות מחמירות וכליאת שווא קטינה בת 14, החשוד פנה לקטינה ברוסית והיא חשבה שהוא נזקק לעזרה ונחלצה לעזרתו. הפרקליטות על האירוע: "הנאשם נהג כלפי הקטינה כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/21 16:11 ג בכסלו התשפב

אונס הקטינה באשדוד: "הנאשם נהג כלפי הקטינה כצייד אשר צד את טרפו"
צילום: Yossi Zamir /Flash90

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (א') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד איגור אולסיק (41) מאשדוד, המייחס לו ביצוע עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה וכליאת שווא כלפי קטינה בת 14.

על פי כתב האישום יצאה הקטינה, תלמידת כיתה ח', מבית הספר באשדוד ונסעה באוטובוס לכיוון ביתה. כשירדה מהאוטובוס בתחנה, החלה לצעוד לבדה לכיוון ביתה. הנאשם, אשר בינו לבין הקטינה אין כל היכרות מוקדמת, הבחין בה כשהיא צועדת ברובע ו', פנה אליה והחל לשוחח עמה בעיקר ברוסית, על אף שהיא אינה דוברת ואינה מבינה את השפה הרוסית.

הנאשם הציע לקטינה לבוא עמו, אמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן. הקטינה לא הבינה את כל דברי הנאשם וסברה לתומה כי הנאשם זקוק לעזרה, על כן התלוותה אליו וצעדה אחריו לכיוון אליו הוביל אותה.

אחרי שהוביל את הקטינה לבניין מגוריו, נעל את הדלת מבפנים ולקח את המפתחות. בדירה, עישן סמים ב"באנג" והציע לקטינה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך, אחז הנאשם בקטינה והוליך אותה אל חדר השינה שלו. הקטינה אמרה לנאשם שהיא בת 14 וכן ביקשה מספר פעמים לפתוח את הדלת, כי היא רוצה ללכת לביתה, אך הנאשם התעלם מדבריה. בחדרו, ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים ובעל אותה, שלא בהסכמתה החופשית.

מדוע ישנה שתיקה מאונס הילדה?

מדוע ישנה שתיקה מאונס הילדה? צילום: shutterstock


עוד עולה מכתב האישום, לאיגור אולסיק יש עבר ידוע בשתיית אלכוהול ושימוש בסמים מסוכנים. הוא ניצל את תמימותה ואת חוסר ההבנה של הקטינה עם צרכים מיוחדים. על פי בית המשפט "נהג כלפי הקטינה כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה זממו, ללא רחם. במעשיו, פגע הנאשם בנפשה של הקטינה פגיעה ממשית".

עו"ד ז'אנה זייצב שמייצגת את איגור אולסיק מסרה : "איגור שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. הוא טוען בתוקף כי לא תקף את הקטינה. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי ומטבע הדברים טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם נציג את טענותינו בבית המשפט".