דיווח: התקדמות במגעים על עסקת שבויים בין ישראל לחמאס

דיווחים בתקשורת הזרה על התקדמות משמעותית במשא ומתן אותו מובילים המצרים על עסקת שבויים בין ישראל לארגון הטרור חמאס. על פי הדיווחים יתכן כי בחמאס יעבירו קלטת שתחשוף את מצבם של השבויים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/11/21 18:48 ב בכסלו התשפב

דיווח: התקדמות במגעים על עסקת שבויים בין ישראל לחמאס
מנהיג חמאס יחיא סינוואר, צילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

דיווח חריג מתפרסם היום (ש') בתקשורת הזרה, על פי הדיווחים מצרים מקדמת עסקת שבויים מקיפה בין ישראל לארגון הטרור חמאס הדיווחים שמתפרסמים בעיתון אלערב, הלונדוני מספרים על קלטת שמתכוונים להעביר בחמאס לישראל שתשקף את מצב השבויים.

בארגון הטרור מכחישים את הדיווחים ואומרים כי, "אין התקדמות בעסקת השבויים, אך מקורות סיפרו לעיתון אלערב כי התיווך המצרי נמצא בשלבים מתקדמים. ""מצרים עומדת לקבל קלטת מחמאס - אם טרם קיבלה אותה - שמעידה על מציאות מצבם של האסירים הישראלים", דיווחו המקורות הבכירים.

כזכור בידי חמאס נמצאות גופותיהם של חללי צוק איתן הדר גולדין ואורון שאול שאמנם בישראל הוכרזו כחללים אך בעזה משדרים מסרים עמומים לגביהם וכן מצבם של שני האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד עדיין לא ידוע.

עוד מארגון הטרור חמאס. בכיר הארגון, מוסא אבו מרזוק, תקף היום את מנסור עבאס ואת מפלגת רע"מ על תמיכתה בתקציב המדינה שאושר בכנסת בסוף השבוע האחרון. אבו מרזוק אמר על רע"מ: "מצופה מהמרכיבים הערבים בכנסת להתנגד לתקציב שמאפשר את הפקעת אדמותינו, את הבנייה בהתנחלויות ואת המצור על עזה, ההתנגדות לכיבוש באה דרך מאבק ועימות, לא השתלבות ודו-קיום".