רצח ואנס עשרות גופות: בריטניה מזועזעת

חשמלאי בבית החולים טונברידג' וולס בבריטינה, הודה ברצח שתי נשים בשנת 1987 ושתקף מינית כ-100 גופות בחדר מתים. בבריטניה יש מי שמגדיר את הפרשה כמקרה הנקרופיליה החמור ביותר בהיסטוריית המשפט הבריטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/21 11:22 א בכסלו התשפב

רצח ואנס עשרות גופות: בריטניה מזועזעת
משטרה בבריטניה, צילום: shutterstock

בריטניה מזועזעת. דיוויד פולר, חשמלאי בבית החולים טונברידג' וולס בבריטינה, הודה ברצח שתי נשים לפני עשרות שנים, ושתקף מינית גם עשרות גופות בחדר מתים, כך פרסמה התביעה בבריטניה, שאמרה כי מדובר במקרה הנקרופיליה החמור ביותר בהיסטוריית המשפט הבריטי. 

החשמלאי בן ה-67 הודה ברצח וונדי קנל בת 25, וקרוליין פירס בת 20, בשני מקרים נפרדים בטונברידג' וולס בשנת 1987, כך נמסר משטרת קנט. פולר הודה שתקף מינית גם גופות של נשים בבתי המתים בבית החולים קנט וסאסקס ובבית החולים טונברידג' וולס בעת שעבד שם.

לפחות 99 קורבנות פוטנציאליים של פולר אותרו על יד המשטרה. במהלך משפט הרצח שלו, הוא הודה ב-51 עבירות נוספות, כולל 44 אישומים הנוגעים ל-78 קורבנות שזוהו שהותקפו בחדרי המתים. על פי הערכת המשטרה הבריטית שאיתרה בביתו תיעודים שלו עצמו מתעלל בגופות, התקיפות בוצעו בין השנים 2008-2012.


(הדיווח ב-sky news)

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן