בוב הבנאי וסטפן לגר: נתניהו מציג מי עוקף את בנט באחוז החסימה

יו"ר האופוזיציה מיהר לחגוג על פרסום תוצאות הסקר המציגות את ראש הממשלה כמי שלא עובר את אחוז החסימה. בסטורי שהעלה לרשת החברתית, הציג את הדברים שהישראלים כן יצביעו להם. בין היתר: במבה ויבגני זרובינסקי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 31/10/21 16:16 כה בחשון התשפב

בוב הבנאי וסטפן לגר: נתניהו מציג מי עוקף את בנט באחוז החסימה
בנימין נתניהו משועשע, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט לא עובר את אחוז החסימה, כך עולה מסקר חדש של דיירקט פולס שפורסם מוקדם יותר היום (א'). קודמו בתפקיד, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, לא נותר אדיש לתוצאות הלא מרשימות ומיהר לפרסם בתגובה סטורי בעמוד האינסטגרם שלו, ובו הוא מסביר מי כן עובר את אחוז החסימה. 

צילום: צילומסך אינסטגרם

במבה, רייטינג של אולפן שישי, שטיח ופרגולה. כל הדברים הללו, לשיטתו של חבר הכנסת נתניהו, עוברים את אחוז החסימה, ואילו ראש הממשלה בנט, לא. תמונות נוספות שעלו בסטורי הציגו בהומור כי אפילו דני ויעל מחתונמי, סופגנייה, סטטיק ובן אל, יבגני זרובינסקי ואפילו נעל. כולם זוכים לרמת לגיטימציה ציבורית גבוהה יותר מזה של ראש ממשלת ישראל, כך על פי נתניהו. 

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שבה נתניהו משתמש ברשתות החברתיות כדי לבוז ליריבו. בשבוע שעבר, בתגובה לפרסום של תוכנית הראיליטי "הזמר במסכה" של קשת 12 שבו נשאל, "מי המפורסם שהצליח לעבוד על כולם?", כתב נתניהו, "קל. בנט". 

על פי סקר דיירקט פולס הליכוד מוביל את רשימת המנדטים עם 35 מנדטים, יש עתיד 20 מנדטים, ש"ס עם 9, יהדות התורה 8, הרשימה המשותפת 7, כחול לבן 7, הציונות הדתית 7, העבודה 7, ישראל ביתנו 7, רע"מ 5, תקווה חדשה 4, מר"צ 4 וימינה כאמור, לא עוברת את אחוז החסימה. בגזרת הגושים: האופוזיציה עומדת על 59 מנדטים והקואליציה יחד עם הרשימה המשותפת 61. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן