המאבק בפשיעה הערבית: המשטרה החרימה אקדח וקלצ'ניקוב

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות "מסלול בטוח" ועצרה חשודים בחשד להחזקת נשקים לא חוקיים. גם המאבק בפשיעה הכלכלית ממשיך, ופעילות בשיתוף עובדי המכס אותרו מאות חפיסות סיגריות שהובאו מהרשות הפלשתינית

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 25/10/21 19:49 יט בחשון התשפב

המאבק בפשיעה הערבית: המשטרה החרימה אקדח וקלצ'ניקוב
הנשק שנתפס, צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל ממשיכה את פעילותה בטיפול בפשיעה בחברה הערבית, ובמסגרת "מסלול בטוח", נעצרו היום (ב') שבעה חשודים בחשד לביצוע ירי והחזקת אקדח מסוג גלוק ושני נשקים מסוג קלצ'ניקוב בלתי חוקיים.

כפי שעולה מהודעת המשטרה, במהלך הימים האחרונים הצטברו ביחידה הארצית לפשיעה חמורה ובינלאומיות, יאחב"ל, חומרי חקירה אודות אירוע ירי אשר בוצע לפני עשרה ימים על בית עסק בעיר טירה, ככל הנראה בעקבות סכסוך בין עבריינים ועל רקע כספי בחברה הערבית. 

על פי החשד, הירי בוצע באישון לילה באמצעות כלי נשק אוטומטיים אשר הסבו נזק רב לבית העסק, לא היו נפגעים. לאחר פעילות חקירתית מאומצת, איסוף ממצאים מהזירה והפעלת אמצעים טכנולוגים, חלה התקדמות בחקירה אשר הובילה למספר חשודים.


 
יחד עם בלשי תחנת טייבה ושוטרי מג"ב, פשטו לוחמי היאחב"ל על בתיהם של החשודים בערים טייבה וטירה וביצעו חיפושים, במהלכם נתפסו שני נשקים מסוג קלצ'ניקוב ומחסנית עטופים בניילון נצמד, אקדח מסוג גלוק, ארגז תחמושת עם תחמושת מסוגים שונים ומכשירי קשר ששימשו ככל הנראה את מבצעי הירי לעבר בית העסק. מעצר החשודים הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון עד לשבוע הבא. 

בתוך כך, ממשיכה פעילות המשטרה גם נגד הפשיעה הכלכלית במגזר הערבי. במהלך הפעילות שהתקיימה בשיתוף עובדי המכס, מנהלת רשות המיסים ביהודה ושומרון והפדרציה לקניין רוחני אותרו הממצאים הבאים:

  • אותרו ונתפסו מאות חפיסות סיגריות מזויפות שיובאו משטחי הרשות.
  • אותרו ונתפסו עשרות ק"ג של מוצרי טבק החשודים כמזויפים .
  • סה"כ ערך מיסים של שווי הסחורה כ-130000 אלף שקל .
  • הסחורה נתפסה על ידי המכס להמשך טיפול חקירתי.

כלל גופי האכיפה האזרחיים ימשיכו את פעילות האכיפה כל אחד בתחומו אל מול בעלי העסק, כל נמסר ממשטרת ישראל. 

הסיגריות שנתפסו

הסיגריות שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן