"נרצחה במחלקת הקורונה": המצבה שעוררה את זעמם של הרופאים

מצבה חריגה שצולמה באחד מבתי העלמין בארץ מאשימה את בית החולים בילינסון בהמתת אישה | ההאשמות חסרות כל בסיס ובבית החולים מאיימים לפעול משפטית נגד המשפחה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/10/21 19:28 יח בחשון התשפב

"נרצחה במחלקת הקורונה": המצבה שעוררה את זעמם של הרופאים
מחלקת קורונה בבית החולים שערי צדק, ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המצבה שמעוררת סערה: ביום האחרון מופצת ברשתות תמונה של מצבה בבית עלמין עליה נכתב כתב אישום חריף נגד בית החולים בלינסון, "נרצחה על ידי ביה"ח בלינסון במחלקת הקורונה", ככל הנראה מדובר בקונספירציה חסרת כל ביסוס של מתנגדי חיסונים אך בבית החולים החליטו שלא לשתוק ומאיימים בהליך משפטי.

https://twitter.com/gerer2021/status/1452288610087153664?t=WeHNcBuXSKnMbUP2ZU898A&s=19

בבית החולים מסרו לכלי התקשורת: "אנחנו מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביעים שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה. בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים".

בתשובה לטענות הקשות אמרו בבית החולים: "מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לבית החולים לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת. צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה.

צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

גם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש הגיב לצילום המצבה שעורר סערה, ואמר היום: "אני בטוח שהסגל הרופאי עשה את מרב המאמצים כדי שהיא תחיה. זה דבר מזעזע. אסור לנו להכפיש את צוות רפואי".


(מחלקת הקורונה בבילינסון).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן