ירה למוות בטעות: השחקן אלק בולדווין היה מעורב בטרגדיה על סט הצילומים

השחקן בן ה-63 השתמש באקדח אמיתי במהלך צילומי סרט בניו מקסיקו ובטעות ירה למוות בצלמת, ופצע את הבמאי באורח קשה. הרשויות פתחו בחקירה, אולם ככל הנראה הוא לא צפוי לעמוד לדין

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/10/21 07:40 טז בחשון התשפב

ירה למוות בטעות: השחקן אלק בולדווין היה מעורב בטרגדיה על סט הצילומים
צילום: shutterstock

הכוכב האמריקאי אלק בולדווין היה מעורב בטרגדיה מצערת על סט הצילומים בניו מקסיקו, כך מדווחים הבוקר (ו') הרשויות בארצות הברית. על פי הדיווח, בולדווין ירה למוות בטעות בצלמת הסרט ראסט ופצע את הבמאי. 

מחקירת פרטי האירוע עולה כי בלודווין השתמש באקדח ששימש כאביזר בסרט והירי התרחש ממש באמצע צילום סצנה. על פי המשטרה המקומית, הירי בוצע  בשעות הצהריים המקומיות וממנו נהרגה הצלמת חלינה האצ'ינס, בת 42, ובמאי הסרט ג'ואל סוזה, בן 48, נפצע קשה ופונה לבית החולים. עוד נמסר כי הירי אירע באמצע סצנה שצולמה והחקירה בעיצומה. 

צילום: shutterstock

"אנחנו מנסים לקבוע כרגע כיצד ואיזה סוג של קליע שימש בכלי הנשק", אמר חואן ריוס, דובר משרד השריף במחוז סנטה פה. הוא הוסיף כי, ככל הנראה, נגד השחקן לא יוגש כתב אישום בגין הירי. מטעמו של בולדווין, בן 63, לא נמסרה תגובה לאירוע. 

בולדווין, זוכה שלושה פרסי גלובוס הזהב, שני פרסי אמי ושבעה פרסי גילדת שחקני המסך, השתתף בעברו בסרט משימה בלתי אפשרית ודיבב את בייבי רוס בסרטי האנימציה על פי אותו שם. הוא נשוי בשנית למדריכת יוגה ולזוג ששה ילדים משותפים.