בנט מול בנט: מול מי התחרה ראש הממשלה במשחק כדורסל?

נפתלי בנט הגיע לביקור באימון של קבוצת הפועל ירושלים בהיכל הפיס ארנה והתחרה מול השחקן הקנדי שנושא שם משפחה זהה. יחד עם שר התרבות טרופר, אמר: "ספורט זה שמחת חיים, ספורט זה בריאות, ספורט זה בריאות הנפש" | צפו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/10/21 12:59 יג בחשון התשפב

בנט מול בנט: מול מי התחרה ראש הממשלה במשחק כדורסל?
בנט עם שחקי הקבוצה, צילום: חיים צח/ לע״מ

ראש הממשלה נפתלי בנט ממלא את ימיו בפגישות חשובות ודיונים הרי גורל באשר לעתידו של העם בישראל, ובכל זאת, הוא נצפה בכמה רגעים משעשעים במיוחד הבוקר(ג׳) כאשר ביקר באימון של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל, בהיכל פיס ארנה ירושלים. 

הביקור נערך בהשתתפות שר התרבות והספורט חילי טרופר, בעלי הקבוצה איל חומסקי, מנכ"ל הקבוצה גיא הראל, מאמן הקבוצה אורן עמיאל, והמנהל המקצועי יותם הלפרין. ראש הממשלה הדגיש בפני הנוכחים את רצונו לשמירה על עולם הספורט פתוח, תוך התמודדות עם נגיף הקורונה. השחקנים והצוות המקצועי הודו לרה"מ ולשר טרופר על התנהלות אחראית וקשובה לכל אורך הדרך.

צילום: חיים צח/ לע״מ

"אני שמח מאוד שהגענו לכאן הבוקר, יחד עם ידידי, שר התרבות והספורט חילי טרופר. יש פה גם את אנתוני בנט, אז אני מרגיש שאני בתוך המשפחה", אמר בנט בהומור בעודו התייחס לשחקן הקנדי אנטוני בנט, "זה משמח מאוד לראות שהחיים חוזרים למסלולם, אתמול היה משחק מוצלח עם ניצחון והרבה מאוד אוהדים".

באשר לקורונה אמר, "אל מול עולם הספורט אנחנו נעשה הכל כדי שגם בהמשך נוכל לקיים את הספורט, במקביל לגלים שעלולים להגיע. אנחנו יושבים ומוצאים את הפתרונות הכי יצירתיים כי ספורט זה שמחת חיים, ספורט זה בריאות, ספורט זה בריאות הנפש. ספורט זה גם תעסוקה ומקור כלכלי להרבה מאוד אנשים, וזה חשוב לא פחות מהטיפול בקורונה עצמה".

שר התרבות טרופר הודה בדבריו לראש הממשלה על הגיבוי לאורך כל הדרך, "ועל הבחירה שלו לאפשר לספורט להישאר פתוח. זה נכון כלכלית עבור אלפי אנשים שמתפרנסים בתחום וזה נכון ערכית, עבור מאות אלפי אוהדים שיכולים להגיע ולהתרגש ממשחקים. הודות להחלטת הממשלה לשמור את הספורט פתוח אנחנו יכולים לפתוח את העונה ביחד איתכם בהתרגשות גדולה תוך שמירה על בריאות האוהדים".