ההערה של קושניר גרמה לעובדת משק בכנסת לבכות, וזה מה שהוא עשה

אירוע חריג התרחש בוועדת כספים כאשר היו"ר אלכס קושניר נזף בעובדת הכנסת וביקש ממנה להיות בשקט, מה שגרם לה לבכות. בהמשך קושניר וחברת הכנסת נירה שפק התנצלו בפניה. צפו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/10/21 14:50 יב בחשון התשפב

ההערה של קושניר גרמה לעובדת משק בכנסת לבכות, וזה מה שהוא עשה
יו"ר הוועדה קושניר, למד שיעור. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לא פעם עולה המודעות לעובדים השקופים בחברה הישראלית, כשבדרך כלל היחס אליהם צף בהקשרים פחות חיוביים. אירוע חריג שהתרחש אתמול (א') בוועדת כספים הדגיש את חוסר הרגישות שגם בכנסת נוהגים לפעמים בעובדים שפחות שמים לב אליהם. 

הכל החל כשיו"ר ועדת כספים, חבר הכנסת אלכס קושניר החל לדבר אך רעש שהקימו עובדי הכנסת שניקו וסידרו הפריע לו להשלים משפט והביא את חברי הכנסת להתלונן על כך. הוא ביקש מהם להנמיך את הקול אך אלה נפגעו מההערות ויצאו, לא לפני שאמרו: "זה רק כדי שתראו מה אנחנו עוברים. אני לא מתעצבנת", אמרה אחת העובדות, "אני מדברת מהכאב, מתוך הלב". 

"אני מתנצל אם פגעתי בך", אמר מיד היו"ר קושניר והוסיף: "לא התכוונתי". חברת הכנסת נירה שפק שמה לב שהעובדת יצאה בוכיה, סימנה לקושניר ושניהם יצאו אחריה ודיברו איתה. לאחר מכן חזר קושניר לוועדה, סיפר על השיעור שלמד מהאירוע וזכה למחמאות מחברי הכנסת הנוכחים על רגישותו. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן