לאחר שקרא לסקול אותה באבנים, מירי רגב הגישה תלונה במשטרה נגד גיא מרוז

מותה של פעוטה בת שנה וחצי אשר נשכחה ברכב סגור הביא את מירי רגב להשתלח בשרת התחבורה, והעיתונאי בתגובה קרא לסקול אותה באבנים, מאוחר יותר ניסה לעדן את דבריו: "רק באופן וירטואלי". רגב בבקשה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/10/21 22:18 ז בחשון התשפב

לאחר שקרא לסקול אותה באבנים, מירי רגב הגישה תלונה במשטרה נגד גיא מרוז
מירי רגב, צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

חברת הכנסת מטעם תנועת הליכוד, מירי רגב, הגישה תלונה במשטרה נגד העיתונאי גיא מרוז אשר קרא לסקול אותה באבנים, זאת בנוסף למכתב ששיגרה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיפתח גם הוא בחקירה בנושא. "הקלות שבה מאיימים על חייהם של נבחרי ציבור היא בלתי נסבלת ודורשת טיפול יסודי ועמוק של המשטרה והפרקליטות בנושא, אני מצפה שהמשטרה תזמן אותו לחקירה", כתבה. 

כזכור, מוקדם יותר היום (ד') צייץ בחשבון הטוויטר שלו מי שהגיש בעבר את תוכנית הבוקר "אורלי וגיא" בערוץ 13, כי "צריך לסקול את רגב באבנים אחרי דבר כזה. די באמת", זאת לאחר ששרת התחבורה לשעבר, מירי רגב, ניצלה את האסון, בו מתה תינוקת בת שנה וחצי ברכב סגור, כדי להשתלח ביו"ר מפלגת העבודה שהחליפה אותה בתפקיד הבכיר, מרב מיכאלי, לאחר שזו דחתה בשנה את התקנה המורה על החובה להתקין מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב. בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה כתבה, "כמה עוד ילדים ימצאו עצמם ברכב לוהט בגלל הפוליטיקה הקטנה שלך"? 

לאחר דבריו העלה מרוז ציוץ נוסף, ובו ניסה לרכך את דבריו. "אז אני לא באמת קורא לסקילה פומבית של מירי רגב, רק באופן וירטואלי", כתב, "אבל באמת אי אפשר להמשיך להשלים עם האמירות של האישה. הזו היא חייבת להבין שזה לא יכול להמשיך". 

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הטרגדיה, שאירעה בשעות אחר הצהריים ביישוב מתן בדרום השרון, הביאה למותה של תינוקת בת שנה וחצי, שהתגלתה לאחר שעות ארוכות ברכב סגור, לאחר שבן משפחתה שכח אותה שם משעות הבוקר, כיוון שהניח שכבר לקח אותה לפעוטון.