תאונת דרכים בין שני אוטובוסים: 33 פצועים

בכביש 6 התנגשו שני אוטובוסים והביאו לפציעתם של עשרות נוסעים. "צוותי כיבוי פעלו אף הם בזירה עקב אופי התאונה. הנפגעים פונו מהזירה כשהם סובלים מחבלות ופציעות עקב אופי התאונה", המשטרה חסמה את הנתיבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/21 10:19 ד בחשון התשפב

תאונת דרכים בין שני אוטובוסים: 33 פצועים
זית התאונה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הבוקר התחיל עם תאונת דרכים קשה בכביש 4 שהביאה למותה של צעירה בת 18, והמשיך עם תאונה נוספת בין שני אוטובוסים. דוברות מד"א מעדכנת כי מוקדם יותר הבוקר (א') התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין שני אוטובוסים שהסיעו כ -23 נוסעים, בכביש 6 סמוך למחלף נשרים לכיוון מחלף שורק.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים קפלן, שמיר אסף הרופא, ברזילי ואסותא,  33 פצועים קל. מתוכם: 16 לקפלן, 9 לאסף הרופא, 4 לאסותא, 4 ברזילי.

הראל בשירי חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני אוטובוסים. הענקנו בזירה סיוע ראשוני לצעיר שנפצע בינוני ול-24 נפגעים באורח קל. צוותי כיבוי פעלו אף הם בזירה עקב אופי התאונה. הנפגעים פונו מהזירה כשהם סובלים מחבלות ופציעות עקב אופי התאונה".

מהמשטרה נמסר כי נחסם לתנועה כביש 6 מחלף שורק לדרום בעקבות התאונה, שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה לכביש 431 ו-44.