יממה לאחר התאונה הקשה: לא ידוע מה גרם לסטיית הנהג

המשטרה קיבלה את תוצאות הנתיחה של נהג האוטובוס שהסיע חניכים מבני עקיבא אשר בסון ז"ל, ומהם לא ניתן לקבוע אם אירוע רפואי הוא שגרם לו לסטות מהנתיב. מוקדם יותר היום הובאו למנוחות ארבעת בני משפחת בן אלי ממעלות

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/09/21 20:21 כד בתשרי התשפב

יממה לאחר התאונה הקשה: לא ידוע מה גרם לסטיית הנהג
האוטובוס שהתהפך, צילום: David Cohen/Flash90

יממה חלפה מאז התאונה הקטלנית בכביש 89 סמוך לחורפיש שגבתה את חייהם של חמישה בני אדם, והביאה להתנגשות של אוטובוס הסעות של חניכי בני עקיבא עם עוד שני רכבים פרטיים. על פי ממצאי המשטרה בשלב הזה, לא ניתו לקבוע אם אירוע רפואי הביא לסטייה של נהג האוטובוס אשר בסון, אשר גם הוא נספה באסון. 

על פי דיווח של חדשות 12, משטרת ישראל קיבלה את תוצאות הנתיחה שלאחר המוות שבוצעה לנהג, אך כאמור על פי הממצאים לא ניתן לקבוע האם הנהג סטה בגלל אירוע רפואי שחווה במהלך הנהיגה. עוד עולה מהדיווח כי למשטרה ברור שהתאונה נגרמה בגלל סטייה של נהג האוטובוס, אבל החלק שנותר בלתי פתור הוא מה גרם לנהג לסטות מלכתחילה. 

מוקדם יותר היום נודע כי לנהג היו 51 הרשעות קודמות ועבירות תנועה, אך יש לציין כי מדובר בעבירות קלות יחסית, האחרונה שבהן הייתה בשנה שעברה על אי ציות לתמרור ועבירת המהירות האחרונה מלפני 5 שנים.

בשעות אחר הצהריים היום (ה') הובאו למנוחות ארבעת בני משפחת בן אלי בבית העלמין במעלות. האם מורן, בת 35 נהרגה עם שלושת ילדיה: הבן דקל, בן 15, הבן ליאם, בן 11 והבת אנאל בת ה-5.בבית החולים רמב"ם בחיפה התעורר מוקדם יותר ראובן, אבי המשפחה בן ה-36, אשר קיבל את הבשורה הקשה על מות משפחתו בעודו בבית החולים. מצבו הוגדר בינוני-קשה והוא הועבר לאחר מכן לאחת מהמחלקות הכירורגיות ברמב"ם. בהמלצת ובאישור הצוות הרפואי יצא ראובן ללוות את משפחתו בדרכה האחרונה. אמבולנס של מד"א הוביל אותו לבית הקברות, ולאחר מכן הוא ישוב לאשפוז בבית החולים בצפון. 

משפחת בן אלי שנספתה בתאונה

משפחת בן אלי שנספתה בתאונה צילום: רשתות חברתיות

"אהובים שלנו, פרחים שלנו, לא יודע איך נסתדר בלעדיהם. איך אפשר לקבור ארבעה פרחים?", ספד להם הסב שמעון זינו. עוד סיפר בכאב כי הוא שומר את התיק של נכדתו הקטנה אנאל שנספתה בתאונה.