"ארבעה פרחים": פצוע על אלונקה, ראובן הגיע להלווית אשתו וילדיו

ארבעה בני משפחת בן אלי ממעלות נספו בתאונה הקשה בגליל בה היה מעורב אוטובוס שהסיע חניכים מבני עקיבא. האם ושלושת ילדיה הובאו למנוחות, כאשר אבי המשפחה הגיע מבית החולים כדי להיפרד

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/09/21 15:24 כד בתשרי התשפב

"ארבעה פרחים": פצוע על אלונקה, ראובן הגיע להלווית אשתו וילדיו
משפחת בן אלי שנספתה בתאונה, צילום: רשתות חברתיות

התאונה הקטלנית שאירעה אתמול (ד') בשעות אחר הצהריים בכביש 89 סמוך לחורפיש גבתה את חייהם של חמישה בני אדם, כאשר אוטובוס שהסיע חניכים מבני עקיבא סטה מהנתיב והתנגש בשני רכבים פרטיים. התאונה אף הביאה לפציעה של עוד עשרות, רובם נערים צעירים חניכי התנועה, שהובאו לטיפול בבתי החולים באזור. 

ארבעה מההרוגים הם נוסעי הרכב הפרטי, בני משפחת בן אלי ממעלות. האם מורן, בת 35 נהרגה עם שלושת ילדיה: הבן דקל, בן 15, הבן ליאם, בן 11 והבת אנאל בת ה-5.בבית החולים רמב"ם בחיפה התעורר מוקדם יותר היום ראובן, אבי המשפחה בן ה-36, אשר קיבל את הבשורה הקשה על מות משפחתו בעודו בבית החולים. מצבו הוגדר בינוני-קשה והוא הועבר לאחר מכן לאחת מהמחלקות הכירורגיות ברמב"ם. 

בהמלצת ובאישור הצוות הרפואי יצא ראובן ללוות את משפחתו בדרכה האחרונה. אמבולנס של מד"א הוביל אותו לבית הקברות, ולאחר מכן הוא ישוב לאשפוז בבית החולים בצפון. 

"אהובים שלנו, פרחים שלנו, לא יודע איך נסתדר בלעדיהם. איך אפשר לקבור ארבעה פרחים?", ספד להם הסב שמעון זינו. עוד סיפר בכאב כי הוא שומר את התיק של נכדתו הקטנה אנאל שנספתה בתאונה. 

הקברים הטריים

הקברים הטרייםצילום: David Cohen/Flash90

"אנו משתתפים בצערה העמוק של משפחת בן אלי ממעלות תרשיחא, ומאחלים החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים, ובהם אב המשפחה ראובן בן אלי שמאושפז בבית החולים רמב״ם", נמסר מעיירית מעלות. ראש העיר ארקדי פומרנץ הנחה את מנכ״ל העירייה להיערך באופן מיידי למתן מעטפת עירונית כוללת של העירייה ועובדיה, בכלל ההיבטים ולהעמיד לרשות המשפחה את כלל האמצעים הדרושים. צוותים של אגפי הרווחה והחינוך של העירייה פעלו בשטח ונמצאים בקשר רציף מול בני המשפחה ונציגיה. 

במרכז הרפואי לגליל בנהריה שוחררו היום כל פצועי התאונה הקשה,  פרט לצעיר בן 18. הצעיר מאושפז במחלקה כירורגית ומצבו מוגדר קל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן