"לא שומרת שבת" | קרין גדעון מתנתקת מהטלפון בשבתות וחגים

המנחה והדוגמנית בישרה עם צאת ראש השנה לעוקביה בחשבון האינסטגרם, כי את החג היא העבירה ללא הטלפון הסלולרי: "ככה זה אצלי בשנים האחרונות, וזה לאו דווקא מטעמי דת. לי, האיזון הזה עושה רק טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/21 12:29 ג בתשרי התשפב

"לא שומרת שבת" | קרין גדעון מתנתקת מהטלפון בשבתות וחגים
קורין גדעון , צילום: קשת 12

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית קורין גדעון עדכנה את עוקביה הרבים בחשבון האינסטגרם עם צאת ראש השנה, כי גם את החג האחרון היא בילתה עם המשפחה והחברים אבל בלי הטלפון הסלולרי. "ככה זה אצלי בשנים האחרונות".

"תכלס מערכת היחסים הכי יציבה שלי היא עם האייפון. הוא אומר שאני מבלה איתו בערך 5 שעות ביום. אני לא יודעת מי עוד זוכה לכל כך הרבה מהריכוז ומהזמן שלי. ואז- כל יום שבת (או חג) אני שמה אותו בצד. עכשיו זה היה ליומיים שלמים. מרגיש כמו לצלול מתחת למים", כתבה.

גדעון סיפרה איך הגיעה להחלטה להניח את הסלולרי בצד בשבתות וחגים. "ההחלטה הזאת קרתה במקרה. פשוט בפעם הראשונה שעשיתי שבת אצל משפחה חרדית, הייתי בלי הטלפון והרגשתי כמה טוב זה עושה לי ההפסקה הזאת. אז מאז זה ככה כל שבוע".

גדעון הדגישה כי "זה לא שאני שומרת שבת, וזה לאו דווקא מטעמי דת, אבל הכלל הזה עוזר לי לעשות את הפאוזה הזאת. כי ביומיום בלי שאני אפילו מרגישה היד שלי ניגשת לאייפון והקשב שלי נשאב לתוכו ואני יכולה לגלול שעות. זה בא הרבה פעמים על חשבון אלונה וחילי. אני בטוח לא לבד בזה".

לסיום היא כתבה: "זה מרענן יום בשבוע לחוות את החיים אחרת. בלי המחשבה על התיעוד שלהם ומה אעלה לסטורי, בלי להסתכל על אחרים, לאן ההוא נסע, כמה לייקים ההיא קיבלה וכמה צפיות יש לי. בלי להיות זמינה בווטסאפ. זה עושה ריסטארט כזה למוח ולנפש, זה משקיט את הרעש בראש ונותן מנוחה אמיתית כי מתנתקים לגמרי מכל ענייני היומיום. מטורף כמה שהדבר הקטן הזה משפיע עלינו. לי, האיזון הזה עושה רק טוב".