לאן נעלמה קורין גדעון? הדוגמנית עונה לשאלות הקשות

אושיית האינסטגרם והמנחה קורין גדעון אמנם לא מפסיקה לככב ברשת אבל נעלמה לחלוטין ממסך הטלוויזיה | קורין שוברת שתיקה וחושפת למה היא כבר לא מופיעה על המסך הקטן

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/08/21 08:57 כג באלול התשפא

לאן נעלמה קורין גדעון? הדוגמנית עונה לשאלות הקשות
קורין גדעון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית קורין גדעון שברה שתיקה אתמול ודברה על ההעלמות שלה ממסך הטלוויזיה אחרי שהייתה כוכבת בפריים טיים עם עבר מפואר כמו הנחיה של האח הגדול, הנחיית התכנית 2025 וסרט על החתונה שלה עם חרדי לשעבר. 

גדעון פתחה שעת שאלות באינסטגרם שם יש לה מאות אלפי עוקבים ואחת מהעוקבות שאלה: למה את כבר לא בטלוויזיה?" קורין בחרה לענות בלי פילטרים. "התוכנית לא עמדה בציפיות ממנה ולכן לא יהיו עונות נוספות". כתבה גדעון על הריאליטי 2025 שהיה האחרון שהנחתה. "נהוג להתייחס אל התוכנית הזאת ככישלון, אף על פי שממוצע הרייטינג שלה היה 14.5%, ואם זה נקרא כישלון זה מעמיד באור בעייתי הרבה מתוכניות הפריים טיים שרצות היום על המסך", הוסיפה.

לאחר מכן התייחסה גדעון להיעלמותה מקשת 12 וחשפה: "לאחר ה"כישלון" של 2025 ולאחר ש"אנשים" ירדה בקורונה, נוצר מצב שבו אין לי תוכנית. הטלוויזיה היא תחום הפכפך וזה חלק מהדברים שקורים במהלך הטבעי של החיים. באופן כללי התחום לא חווה פריחה והצטמצמו מאוד משבצות השידור, ככה שכרגע אני לא על המסך".



לסיום גדעון נצלה את ההזדמנות בשביל לתת טיפים להתמודדות עם משבר וחוסר הצלחה. "רוצה רגע להגיד לכל מי שחווה איזשהו קושי או משבר: בהתחלה חשבתי שזה סוף העולם! לא ידעתי מה אעשה. ואז – לקחתי את המושכות לידיים! הבנתי שיש לי כאן באינסטגרם פלטפורמה מדהימה, התחלתי להשקיע יותר ויותר בתוכן ומעז יצא מתוק. בנוסף יש את המעדנייה שאני שותפה מלאה בניהול שלה בארץ ובארה"ב, והיום ברוך השם אני במקום הכי טוב שיכולתי להיות בו. תכלס, שום דבר מזה לא היה קורה אם הייתי נשארת באיזור הנוחות של הטלוויזיה. אשמח כמובן לחזור למסך אבל זה כבר לא מה שמגדיר אותי ומה שאני תלויה בו. בכל משבר יש הזדמנות, רק צריך לנצל אותה".


(החתונה של קורין גדעון).