תקציב המדינה מוסי רז על אביר קארה: "לא אוהב את הבריונות הזאת, הוא ילמד להתנהג בקואליציה"

תקציב המדינה מגיע להצבעה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת, ומוסי רז מבקר את אביר קארה שותפו לקואליציה, אך מוסיף: "הוא איש רציני שפועל למען העסקים, טוב שיש אחד כזה" | על התקציב הוא אומר: "הפנסיות התקציביות - התוספת הזו איננה מקובלת עלי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/09/21 16:21 כה באלול התשפא

מוסי רז על אביר קארה: "לא אוהב את הבריונות הזאת, הוא ילמד להתנהג בקואליציה"
ח"כ מוסי רז, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חוק תקציב המדינה לשנים 2021-2022 הגיע היום (ה') להצבעה במליאת הכנסת, ולאחר שאמש דווח כי עיקר המחלוקת בין חברי הקואליציה נסבה על חוק ההסדרים הכולל: גיל הפרישה לנשים, הרפורמה בחקלאות, והקמת רשות הרגולציה, הבוקר הושגה ההסכמה על גיל הפרישה לנשים וכן על הרפורמה בחקלאות. 

חבר הכנסת מוסי רז שמח על התקציב שעלה להצבעה, ובריאיון ל"חדשות כיפה" אמר שהתקציב החדש יעלה את תקציב משרד הבריאות ומשרדים אחרים. רז אמר כי "יש ממשלה בישראל, פעם ראשונה אחרי שנים והיא תחזיר ארבע שנים וארבעה חודשים". 

ובכל זאת, לא הכל ורוד לשיטתו של של רז. "יש הרב דברים שמדאיגים. אין מספיק כסף למוחלשים, צריך להעלות את קצבת הנכים לשכר המינימום. הפנסיות התקציביות - התוספת הזו איננה מקובלת עלי. אבל מן הסתם ב-438 מיליארד לא כל מיליארד מסתדר". 

אמרת שהתקציב יעבור, אביר קארה קרוב להתקפלות?

"אני לא אוהב את הבריונות הזאת, הוא ילמד להתנהג בקואליציה. לא הייתי שמח אם היה מתפטר בנורבגי, הוא איש רציני שפועל למען העסקים. זה חשוב מאוד וזה טוב שיש אחד כזה. אנחנו מנסים להביא גם את האינטרסים של בריאות הציבור שמאוד חשובים, של הסביבה, של החינוך, של התרבות, של הבטיחות. לא הכל זה עסקים".