צוח"כים איתכם "תוספת קטי" | חברת הכנסת שמאלצת את היו"ר לתת תוספת זמן

סערת התקציב הביאה את נבחרי הציבור לבוקר של דיונים במשכן. ח"כ שטרית הפריעה מהמליאה, עד שאילצה את יושב הראש ח"כ טיבי לתת לדוברים תוספת זמן

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/09/21 12:28 כה באלול התשפא

"תוספת קטי" | חברת הכנסת שמאלצת את היו"ר לתת תוספת זמן
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברי הכנסת יצאו לפגרת הקיץ לפני מספר שבועות, אולם נדרשו להופיע בבית הנבחרים היום (ה') כדי לאשר את סעיפי חוק התקציב בקריאה ראשונה. 

חבר הכנסת אוסמה סעדי מהרשימה המשותפת עלה לדוכן במליאה והתרעם על תקצוב בתי החולים, אלא שחברתו לאופוזיציה קטי שטרית מהליכוד סייעה לו ממקום מושבה בקריאת נתונים. "קטי למה את עוזרת לי", התרעם סעדי, "תאמיני לי לא צריך את העזרה". יושב הראש באותו זמן, חבר הכנסת אחמד טיבי הרגיע אותו ואמר: "אני נותן לך תוספת קטי".

אלא שהוא לא היחיד. גם חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד, נתקל בקשיים לדבר מעל הדוכן כאשר חברת הכנסת שטרית הייתה במליאה. היו"ר טיבי הזהיר בהומור, אל תאלצי אותי לתת לו תוספת קטי, כמה אנשים אני יכול לתת להם תוספת קטי. 

כנראה שיושב ראש הישיבה טיבי היה נדיב במיוחד הבוקר, שכן הוא לא הסתפק בתוספת קטי, ואפילו המציא תוספת חדשה. כאשר חבר הכנסת והיו"ר לשעבר יולי אדלשטיין עלה לנאום מעל הדוכן, הוא גילה שזמנו תם. ח"כ טיבי הזדרז להרגיע אותו, "נתתי לך תוספת יו"ר לשעבר".