מרכז ישיבות בני עקיבא: תלמידים בפנימיות יחויבו בתו ירוק או בהצגת בדיקה שלילית

ברשת החינוכית הציונית-דתית החליטו כי תלמידים במסגרת פנימייתית יחויבו בתו ירוק או בהצגת תוצאה שלילית של בדיקת קורונה: "במהלך היום יעודכנו תלמידי הפנימיות בדרישת הרשת על מנת ששנת הלימודים תוכל להיפתח באופן בטוח ואחראי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/08/21 10:59 כב באלול התשפא

מרכז ישיבות בני עקיבא: תלמידים בפנימיות יחויבו בתו ירוק או בהצגת בדיקה שלילית
פותחים שנה נוספת עם קורונה, צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

מוסדות רבים של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא פתחו את שעריהם מוקדם מהצפוי, כבר אתמול בבוקר. "פתיחת השערים מספר ימים קודם תאפשר היכרות טובה יותר בין המורים לתלמידים וכן הכנה ראויה לקראת החגים". הבוקר (ב') הבהירו ברשת החינוך הציונית-דתית, כי הכניסה לפנימיות לא תעשה בצורה חופשית.

"עקב מצב התחלואה ומתוך רצון לשמור על בריאות התלמידים וצוות הפנימייה, החליט מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא להחמיר על הוראות משרד החינוך ולהתנות את כניסת התלמידים לפנימיות של הרשת בהצגת תו ירוק או בדיקה שלילית", נמסר.

למרות שמשרד החינוך אינו מחייב זאת, מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא החליט לנקוט משנה זהירות מתוך הבנה שאורח החיים בפנימייה הינו בעל אופי ייחודי אשר מחייב התייחסות מחמירה יותר על מנת למנוע הדבקה והתפרצות בקרב התלמידים ואנשי הצוות. "על כן, במהלך היום יעודכנו תלמידי הפנימיות בדרישת הרשת על מנת ששנת הלימודים תוכל להיפתח באופן בטוח ואחראי".

פותחות שנה

פותחות שנה. צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

פתיחת הלימודים במרכז ישיבות בני עקיבא, נעשית במקביל למבצע ההתחסנות של הרשת - "כולם מתחסנים - כולם זוכים" שמעודד תלמידים לצאת ולהתחסן. על פי הנתונים, מעל 20 מוסדות ברשת עם למעלה מ-70% תלמידים שדיווחו אנונימית על התחסנות במנה הראשונה. בין המוסדות שפתחו את שעריהם: ישיבת בני עקיבא קריית הרצוג, אולפנת בני עקיבא לכיש, ישיבת בני עקיבא לפיד תורת נחום, אולפנת בני עקיבא נריה וישיבת בני עקיבא חדרה.