קרב אבוד מראש? אבי דיכטר: "כשיהיו פריימריז בליכוד - אתמודד גם מול נתניהו"

חבר הכנסת מהליכוד טען כי אינו חושש להתמודדות מול היו"ר הנצחי ותקף את התבטאויותיו של ראש הממשלה בבית הלבן: "אין שום סיבה שישראל תהיה מתואמת עם ארצות הברית"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 29/08/21 10:48 כא באלול התשפא

אבי דיכטר: "כשיהיו פריימריז בליכוד - אתמודד גם מול נתניהו"
"נתניהו לא יהיה ראש הליכוד לנצח". דיכטר ונתניהו, צילום: Miriam Alster/Flash90

בחודש שעבר הודיע יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כי המפלגה תקיים מפקד במטרה להרחבת השורות וצירוף מתפקדים חדשים ובכך יצר סערה על האפשרות לקיום פריימריז גם לראשות המפלגה. הבוקר (א') התייחס לכך חבר הכנסת והשר לשעבר אבי דיכטר.

"כשיהיו פריימריז, אתמודד על ראשות הליכוד - גם מול נתניהו", אמר דיכטר ברשת ב', אמירה מפתיעה בעיקר לאור התמודדויות קודמות מול נתניהו שהובילו להפסדים צורמים ופגיעה במעמדם של המתמודדים, כדוגמת גדעון סער שהובס ב-2019 עם 27.5 אחוזים מול 72.5 של נתניהו, הפסד שהביא בסופו של דבר לפרישתו של סער מהליכוד. 

יחד עם זאת יש לציין כי כבר ביוני 2020 סיפק דיכטר התבטאות דומה: "אני בונה את עתידי בליכוד - להתמודד על ראשות הליכוד ומשם לראשות הממשלה. זו הסיבה שבגללה אני בפוליטיקה. כולם יודעים בליכוד שנתניהו לא יהיה ראש הליכוד לנצח. גם נתניהו. מפלגה שבה יש רק מועמד אחד זו אמירה רעה מאוד למפלגה. אני לא נבהל מהתמודדות מולו".

דיכטר שכיהן בעבר כיו"ר ועדת חוץ וביטחון התייחס להצהרתו של הנשיא האמריקאי ג'ו ביידן בבית הלבן בנושא הגרעין האיראני לאחר הפגישה עם בנט והבהיר: "לישראל אסור להיות שפני ניסיון. אין שום סיבה שישראל תהיה מתואמת עם ארה"ב - הפתעות זה חלק מהמשחק". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן