אביב גפן תוקף את ניצן הורוביץ: "סגר בלי סגר"

עולם התרבות סובל קשות מההגבלות החדשות והאומנים חוששים מביטול הופעות | הזמר אביב גפן במסר לשר הבריאות: "אל תאשים את עולם התרבות בכשלים של הממשלה" | התקווה 6 לחדשות כיפה: "עולם התרבות לא הולך לכיוון טוב"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/08/21 09:55 יז באלול התשפא

אביב גפן תוקף את ניצן הורוביץ: "סגר בלי סגר"
אביב גפן בהפגנה, ארכיון, צילום: ללא

התפשטות הקורונה פוגעת בעולם התרבות, ההגבלות החדשות מצמצמות משמעותית את מספר המשתתפים בהופעה והזמרים חוששים מקריסת הענף. בצל החשש להחמרת ההגבלות, הזמר אביב גפן תקף את שר הבריאות הורוביץ על ההתנהלות.

שר הבריאות ניצן הורביץ אמר השבוע כי יתכן ויאסרו הופעות המוניות. בריאיון לחדשות 12 אמר הורביץ: "ההתקהלויות ההמוניות גורמות להדבקה ולכן אנחנו רוצים לצמצם את זה יותר ממה שקורה עכשיו. בתקופת הממשלה הקודמת נתונים כאלו היו מביאים מזמן לסגר מלא, אבל עכשיו ההגבלות די רכות, הכל פתוח. אנחנו רוצים לשמור על הפרנסה ולשמור על הכלכלה לצד הקורונה".

הזמר אביב גפן מיהר לתקוף וכתב באינסטגרם: "הורוביץ היקר, אל תאשים את עולם התרבות בכשלים המערכתיים של הממשלה שלך . בחודש האחרון הופעתי מול למעלה מ-25 אלף רוכשי כרטיסים ולא ידוע לי אפילו על מקרה הדבקה אחד. תקטע את שרשראות ההדבקה, אל תקטע את עולם התרבות. כפי שאתה יודע, סגר בלי סגר זה גם סגר".


(עמרי גליקמן, התקווה 6 בריאיון לחדשות כיפה).

זמרים רבים חוששים כי עולם התרבות יקרוס לנוכח ההגבלות שמגיעות אחרי שנה קשה במיוחד לתעשיית הבידור. בשבוע שעבר התראיין עמרי גליקמן, סולן התקווה 6 לחדשות כיפה ואמר: "יש חשש מקריסה של הענף, נראה שעולם התרבות לא הולך לכיוון טוב, אחרי שלושה חודשים של הופעות, חופש וחירות נראה שזה הולך ונסגר מחדש, רק מקווים שזה יהיה קצר ונחזור לתת בראש".