השוטרים חשפו: שקיות הקפה הכילו קוקאין

עובדי המכס במעבר הגבול גשר אלנבי חשפו יחד עם שוטרי תחנת מעלה אדומים למעלה מקילו של קוקאין שהוסתר בתוך שקיות קפה אותן הבריח צעיר פלשתיני

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/08/21 18:37 טז באלול התשפא

השוטרים חשפו: שקיות הקפה הכילו קוקאין
קוקאין, צילום: shutterstock

שוטרים ועובדי המכס ברשות המסים נדהמו לגלות קוקאין במקום קפה במסגרת מאבק משטרת ישראל ורשות המסים בנגע הסמים, ביום חמישי 19.8.22 בפעילות משותפת של שוטרי תחנת מעלה אדומים ועובדי מכס מעבר הגבול גשר אלנבי נתפסו למעלה מקילו של קוקאין.

הקפה שנתפס

הקפה שנתפסצילום: דוברות המשטרה


במעבר הגבול נעצר חשוד בגיר פלשתיני תושב שכם כשבאמתחתו בכבודה נמצא מוסלק במסווה של קפה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין בכמות גדולה של למעלה מ 1.2 ק״ג. החשוד בשנות העשרים לחייו , נעצר לחקירה עת ששב דרך המעבר מירדן לישראל. בדיון שיתקיים בעניינו בבית המשפט הצבאי בעופר , הוארך מעצרו בשישה ימים והחקירה נמשכת.

משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבקן הבלתי מתפשר כנגד עבירות הסחר הברחה ושימוש בסמים מסוכנים ויפעלו לתפיסת עבריינים והבאתם לדין.

מדובר בפשיטה השנייה החודש על קפה לא חוקי. בתחילת החודש שוטרי משטרת ישראל פשטו על מחסן בעיר עפולה ובתוכו נתפסו מאות ק"ג של קפה שחור החשוד כמזויף באריזות תואמות של קפה טורקי עלית.  חשוד בשנות ה-50 לחייו תושב העיר עוכב לחקירה.

על פי החשד שימש המחסן לשיווק קפה מזויף תחת השם-קפה טורקי עלית. במהלך הפעילות נתפס כ-570 ק"ג קפה שחור החשוד כמזויף, אלפי שקיות הפצה וקרטונים מזוייפים בשויי של מאות אלפי שקלים. החשוד הוא תושב עפולה בשנות ה-50 לחייו, החשוד הובא להמשך חקירתו במשטרת ישראל. יש לציין כי ככל הנראה המוצרים המזויפים נתפסו לפני ששווקו לחנויות. 


(הברחת סמים, ארכיון).