השחקן אורי פפר נחקר במשטרה בגין רכישת קוקאין

השחקן הישראלי המצליח, נחקר במשטרת ישראל לאחר שזו ערכה חקירה סמויה כנגד סחר בקוקאין בתל אביב. בין היתר תועד כי השחקן רכש קוקאין. פפר שיתף פעולה עם המשטרה ותושאל כעד תביעה בתיק

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/19 22:15 כה בכסלו התשפ

השחקן אורי פפר נחקר במשטרה בגין רכישת קוקאין
אורי פפר, צילום: מתוך פמתא באדיבות כאן

משטרת ישראל ערכה חקירה סמויה בה חשפה רשת של סחר בסמים באזור תל אביב. הרשת כללה שישה אנשים, שביצעו במשך שלוש שנים אלפי עסקאות בעיקר בקרב מפורסמים ואנשי עסקים, הרווח שלהם מוערך בלמעלה מ7 מיליון שקלים. בין האנשים המפורסמים שתועדו, היה השחקן אורי פפר.

פפר, 44, שחקן ישראלי מפורסם בישראל, וכן עם מספר תפקידים גם בהוליווד בסרטים כגון "המטרה: שומר הראש", "מינכן", "הסרבן" ועוד. פפר ניצפה ע"י המשטרה כשהוא קונה 3 גרם קוקאין בשלוש הזדמנויות שונות, פעמיים ברחוב דיזינגוף ועוד פעם ברחוב רוטשילד בתל אביב.

פפר, שלא מואשם או נחשד בפרשה, שיתף פעולה עם משטרת ישראל ותושאל במסגרת היותו עד תביעה בתיק על מנת להגיע לרשת סוחרי הסמים. 

מטעם אורי פפר נמסר בתגובה: "בחודשים האחרונים כחלק מחקירה נרחבת של משטרת תל אביב כנגד רשת של סוחרי סמים, שמו של אורי פפר אכן עלה במסגרת החקירה.הוא נקרא על ידי המשטרה לתשאול וכך הסתיימה מעורבותו בסיפור זה.אורי שמח לשתף פעולה עם המשטרה ומברך אותה על עבודתם המסורה והחשובה".