לאור יום ראשון לציון: צעיר נורה למוות בסמוך לקניון, חשד לחיסול | צפו בתיעוד

אירוע קשה בראשון לציון. צעיר בשנות ה-20 לחייו חוסל ביריות בזמן שעמד מחוץ לקניון הזהב בעיר | כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו, המשטרה פתחה בחקירה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/08/21 17:32 י באלול התשפא

ראשון לציון: צעיר נורה למוות בסמוך לקניון, חשד לחיסול   | צפו בתיעוד
זירת הרצח, צילום: מד"א

אירוע חריג בעיר ראשון לציון. היום (ד') בצהריים רכב חולף ירא לעבר צעיר מספר יריות מדויקות והביאו למותו. ההערכה היא כי מדובר בחיסול כחלק מסכסוך בין עבריינים, במשטרה החלו לחקור את האירוע הקשה.


(תיעוד הירי).

צעיר בשנות ה-20 לחייו נורה מרכב חולף בסמוך לקניון הזהב בראשון לציון. היורה נמלט מהמקום, כוחות מד"א ואיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

יוסף שושן חובש איחוד הצלה שניסה להציל את חייו מסר: "בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה בזירה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת האירוע".

האירוע מצטרף לירי החריג נגד עדי פרץ בבת ים בשבוע שעבר. כזכור, בשבוע שעבר בבת ים, עדי פרץ נפצעה בראשה באורח קשה בזמן שארבע כדורים נורו לעבר רכבה. בית משפט השלום ת"א הוציא צו איסור פרסום בתיק שעניינו אירוע ירי בבת ים הצו אוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות פרטי חשודים. אבל גורמים במשטרה חושפים כי ככל הנראה לא מדובר בחיסול מכוון אלא בטעות בזיהוי. 

עדי פרץ אושפזה בבית החולים איכילוב שם מעדכנים כי חל שיפור במצבה. פרופ׳ רחלי גרוסמן, סגנית מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים 'איכילוב' וסיפרה כי עדי נגמלה מהנשמה וקיימים סימנים ראשונים לתקשורת עם הסביבה. עדי עדיין תחת השגחה רפואית והיום היא אמרה על אירוע הירי: "נעשה לי נס".