הירי בבת ים: גורמים במשטרה חושפים את הסיבה לניסיון החיסול

יומיים לאחר האירוע הקשה בבתים בו נפצעה אנושות עדי פרץ, גורמים במשטרה מספרים כי ההערכה כי לא מדובר בניסיון חיסול אלא בטעות בזיהוי. באיכילוב מעדכנים במצבה של הפצועה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/08/21 20:02 ג באלול התשפא

הירי בבת ים: גורמים במשטרה חושפים את הסיבה לניסיון החיסול
עדי פרץ, שיפור במצבה, צילום: באדיבות המשפחה

אירוע טרגי התרחש לפני יומיים בבת ים, עדי פרץ נפצעה בראשה באורח קשה בזמן שארבע כדורים נורו לעבר רכבה. בית משפט השלום ת"א הוציא צו איסור פרסום בתיק שעניינו אירוע ירי בבת ים הצו אוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות פרטי חשודים. אבל גורמים במשטרה חושפים כי ככל הנראה לא מדובר בחיסול מכוון אלא בטעות בזיהוי.

הממצאים בזירה מראים כי המתנקש חיכה לעדי בגן ציבורי סמוך לכביש וכשהיא הגיע לשם ירה לעברה ארבע כדורים שפצעו אותה קשה, לאחר עדויות ראשונות שנאספו מבני משפחה ההערכה היא שעדי נקלעה לקרב בין כנופיות וטעות בזיהוי הביאה לירי.

בבית החולים איכילוב שם מאושפזת עדי מעדכנים כי חל שיפור במצבה. פרופ׳ רחלי גרוסמן, סגנית מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים 'איכילוב' וסיפרה כי עדי נגמלה מהנשמה וקיימים סימנים ראשונים לתקשורת עם הסביבה. עדי עדיין תחת השגחה רפואית צמודה במחלקת טיפול נמרץ. 

בני הזוג פרץ התחתנו לפני 4 חודשים בלבד ומתגוררים כיום בראשון לציון. בזמן שנורתה, פרץ הייתה בדרכה לחמותה עם בתה בת ה-4. במשפחה מספרים כי בשנים האחרונות היא התחזקה באמונתה והתקרבה לדת. בבית החולים מדווחים כי מצבה של פרץ קריטי וכי היא עדיין נאבקת על חייה.

בעלה של עדי, אורן פרץ סיפר ל-N12 על עדי: "אשתי לא פגעה בחיים באיש, היא מסורה למשפחתה ולעבודתה. זה בטוח טעות בזיהוי. אשתי אישה דתייה ומאמינה, כיסוי הראש הציל את חייה. היא בחיים לא עשתה נזק לאף אחד. ירי מטווח מאפס זה ירי כדי להרוג, לא נתפלא אם המחסל לא יהודי בכלל. מי מסוגל לעשות דבר כזה?".


(זירת הירי).