אביב גפן מסביר לבנו מה כתב עמית סגל בספרו החדש | צפו

ספרו של העיתונאי הסרוג הגיע לבתים רבים בישראל וכבר זכה למהדורת זהב. בין הרוכשים: הזמר אביב גפן שסיים לקרוא ואף הסביר לנו בעזרת לגו, במה בדיוק עוסק הספר "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/21 14:45 ז באלול התשפא

אביב גפן מסביר לבנו מה כתב עמית סגל בספרו החדש | צפו
אביב גפן, צילום: Miriam Alster/Flash90

איש התקשורת הבכיר, עמית סגל עצר את נשימתם של מאות אלפי העוקבים האדוקים שלו בחודש שעבר כשפרסם על הודעה חשובה עליה הוא עתיד לבשר. מאוחר יותר, אולי לצערם של רבים, פרסם סגל הודעה נוספת כי הוא מוציא לאור ספר ראשון, ספר שבשבוע שעבר אף זכה למהדורת זהב. 

רבים וטובים רכשו את הספר, למשל העיתונאי נדב אייל, כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' ואשת התקשורת אופירה אסייג. גם הזמר אביב גפן רכש את הספר של סגל, ולפי ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, כבר סיים לקרוא אותו.

בנו של אביב, אליוט שאל: "אבא אז מה עמית סגל אומר?".
אביב השיב: "עמית סגל אומר שאתה יכול לבנות את הלגו, לשבור אותו, לאבד חלק, לבנות ולפרק, זה מה שעמית סגל אומר". 

סגל כתב עם הפרסום על ספרו החדש: "בשבועות הקרובים ייצא לאור הספר הראשון שלי: 'סיפורה של הפוליטיקה הישראלית'. לא סתם ספר ראשון שלי, זה גם הספר הראשון שיוצא בארץ על הפוליטיקה שלנו, מבן גוריון, דרך נתניהו ועד למהומה חסרת התקדים של השנתיים האחרונות שהסתיימה בינתיים בהשבעת ממשלה חסרת תקדים. לא פעם מבקשים ממני להמליץ על ספר למי שרק מתחיל להתעניין בפוליטיקה, או למי שכבר מכור ומחפש עוד סיפורים ותובנות. ובכל פעם מוזר לי שבעצם אין ספר כזה. אז בשנה האחרונה החלטתי לכתוב אותו בעצמי".