בת ים: המשטרה חושדת כי מדובר בניסיון רצח

אתמול נסעה עדי בבת ים כשבתה הקטנה איתה ברכב, כדור שנורה לעברה פצע אותה אנושות והיא נלחמת על חייה. במשטרה חוקרים את האירוע הקשה ואוספים עדויות מבני משפחה, צו איסור פרסום הוטל על הפרשה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/08/21 10:39 ב באלול התשפא

בת ים: המשטרה חושדת כי מדובר בניסיון רצח
נלחמת על חייה, עדי פרץ, צילום: באדיבות המשפחה

אירוע טרגי בבת ים, עדי פרץ נפצעה אתמול בערב בראשה באורח קשה בזמן שכדור נורה לעבר רכבה. בהתחלה פרסמו משטרה כי ככל הנראה מדובר בכדור תועה, אך אחרי שעות ארוכות של חקירה במשטרה חושדים לניסיון רצח בתוך המשפחה. בית משפט השלום ת"א הוציא צו איסור פרסום בתיק שעניינו אירוע ירי בבת ים הצו אוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות פרטי חשודים.

בתה הקטנה בת ה-4  הייתה ברכב אך יצאה ללא פגע. פרץ איבדה את השליטה על הרכב בעקבות הפגיעה עד שלבסוף נתקעה בשולי הכיכר. מצבה של עדי מוסיף להיות קשה ובבית החולים נאבקים על חייה.

מיד אחרי הירי צוות מד"א פינה אותה לבית החולים וולפסון ולאחר מכן הועברה לבית החולים איכילוב, שם הרופאים נאבקים על חייה. החובשים של מד"א, חגי נתני ויוסף ששון סיפרו כי "הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים. ילדה כבת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיע למקום ולקחה אותה".


(עדכון בנוגע למצבה הבריאותי).

בני הזוג פרץ התחתנו לפני 4 חודשים בלבד ומתגוררים כיום בראשון לציון. בזמן שנורתה, פרץ הייתה בדרכה לחמותה עם בתה בת ה-4. במשפחה מספרים כי בשנים האחרונות היא התחזקה באמונתה והתקרבה לדת. בבית החולים מדווחים כי מצבה של פרץ קריטי וכי היא עדיין נאבקת על חייה.

בעלה של עדי, אורן פרץ סיפר ל-N12 על עדי: "אשתי לא פגעה בחיים באיש, היא מסורה למשפחתה ולעבודתה. זה בטוח טעות בזיהוי. אשתי אישה דתייה ומאמינה, כיסוי הראש הציל את חייה. היא בחיים לא עשתה נזק לאף אחד. ירי מטווח מאפס זה ירי כדי להרוג, לא נתפלא אם המחסל לא יהודי בכלל. מי מסוגל לעשות דבר כזה?".

בהודעת המשטרה נכתב כי המשטרה פתחה הערב בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי לעבר רכב בבת ים. עוד עולה כי ככל הנראה מדובר בכדור תועה מניסיון חיסול. בתוך כך, שוטרי מרחב איילון מבצעים כעת סריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה". 


(זירת הירי).