הרוג ופצוע קשה: תאונה קטלנית בשומרון

הקטל בכבישים נמשך, שני רכבים ישראלי התנגשו לפנות בוקר סוך למחלף ברקן בשומרון והתוצאות היו קטלניות עם הרוג ופצועים קשה. הפצועים נלכדו בתוך הרכבים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/08/21 09:47 כח באב התשפא

הרוג ופצוע קשה: תאונה קטלנית בשומרון
התאונה הקטלנית, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים קטלנית בשומרון.  היום (ו') לפנות בוקר התקבל דיווח על תאונת דרכים  בין שני כלי רכב בכביש 5 סמוך למחלף ברקן. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של אחד הנוסעים, ואדם נוסף נפצע באורח קשה כך מסרו גורמי הרפואה.

בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. וטרם הותרו לפרסום שמות ההרוג ושמו של הפצוע קשה.פראמדיק מד"א דוד ברוכי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. 2 הרכבים שהיו מעורבים בתאונה היו במרחק רב בשני צידי הכביש עם פגיעות פח קשות והפצועים נלכדו בתוכם.

אישה בשנות ה-30 שנפגעה באורח קשה חולצה ראשונה מאחד מכלי הרכב כשהיא סובל מחבלות קשות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ופינינו אותה לבית החולים. נהג הרכב שישב בסמוך אליה היה ללא סימני חיים ולצערנו לאחר בדיקות נאלצנו לקבוע את מותו. חילוץ הנהג מהרכב השני היה מורכב מאוד כשבמקביל הענקנו לו טיפול ראשוני וכאשר הוא חולץ הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים."

זירת התאונה

זירת התאונהצילום: תיעוד מבצעי מד"א

אופיר לוי, מפקד משמרת של צוות כבאות והצלה ממחוז יו"ש,סיפר על האירוע: "בהגיענו למקום זיהינו שמדובר בתאונה קשה ומורכבת. לוחמי האש נחשפו למראות קשים והחלו מיד בתיעדוף ופעולות חילוץ מורכבות על ידי כלים הדראוליים". בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.