לאחר הסערה, גל אוחובסקי תוקף: "לבצלאל סמוטריץ' יש אובססיה להומואים"

יו"ר הציונות הדתית האשים מספר גורמים בגל הרביעי של הקורונה. אחד הגורמים המרכזיים לטענתו היה מצעד הגאווה שנערך בתל אביב | איש התקשורת הגיב בחריפות ובצורה אישית: "העלוב הזה שיושב לו רקוב באופוזיציה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 05/08/21 14:03 כז באב התשפא

לאחר הסערה, גל אוחובסקי תוקף: "לבצלאל סמוטריץ' יש אובססיה להומואים"
גל אוחובסקי, צילום: דור מלכה

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', נאם אתמול (ד') במליאת הכנסת והתייחס להתפרצות הרביעית של הקורונה בישראל והאשים מספר גורמים בתחלואה הגואה. ההפגנות בבלפור, היועץ המשפטי לממשלה, נתב"ג, חג הקורבן ומצעד הגאווה.

איש התקשורת והקולנוע ונשיא 'איגי' - ארגון נוער גאה, גל אוחובסקי, הגיב לדבריו של סמוטריץ' בראיון ל-103FM אך התייחס תחילה לממשלת בנט-לפיד: "מה שיפה בזה שהשלטון התחלף, זה שיש ממשלה שלמה עם יותר מדי שרים, ואף אחד לא טוען שאף קבוצה באוכלוסייה היא גורמת לתחלואה, אף אחד לא מתסיס נגד אף אחד".


(דבריו של סמוטריץ' אתמול במליאה)

כאן עבר אוחובסקי לתקוף את סמוטריץ': "העלוב הזה שיושב לו רקוב באופוזיציה וצריך למלא שעות בפיליבסטר חוזר למניירות הישנות שלו ושל ביבי. זה להתסיס, להגיד הם אשמים, הערבים, ההומואים. עניינית, שני האנשים הראשונים שהביאו את הנגיף לארץ באו בטיסות מנתב"ג בזמן ממשלת המעבר, ויודעים מי הם". 

אוחובסקי הזכיר כי לפני מצעד הגאווה התקיים מצעד הדגלים. "שם, עשרות אלפי מתנחלים צעירים בני 16 לא מחוסנים התחבקו במעגלים במשך שעות. במצעד הגאווה הרוב המוחלט מעל גיל 18, רובם מתל אביב ומחוסנים. אז הפוסל במומו פוסל".

"לבצלאל סמוטריץ' יש אובססיה להומואים ואין לי מה להגיד, יש לו בעיה לא פתורה איתנו. למה אני צריך לקום בבוקר ושהאיש הזה יירק עליי את המילים שלו? מאיזה סיבה בעולם הוא מאשים אותנו?", שאל לסיום.