חשד לרצח תאונת האופניים ברמלה הפכה לחשד לרצח: "אבא שלנו נרצח"

בית המשפט האריך את מעצרו של הצעיר הערבי בן ה-16 שהפך לחשוד למעורבות ברצח. משפחתו של דסטאו ביסט בן ה-74 מרוצים מהשינוי: "מקווים שהצדק ייעשה במהרה והרוצחים ירקבו מאחורי סורג ובריח לשנים רבות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/07/21 20:51 יז באב התשפא

תאונת האופניים ברמלה הפכה לחשד לרצח: "אבא שלנו נרצח"
דסטאו ביסט הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ב') בארבעה ימים את מעצרו של הערבי בן ה-16 תושב רמלה, שנעצר אתמול על ידי משטרת ישראל. הצעיר נעצר בחשד למעורבות באירוע בו נפגע אנושות תושב רמלה בן 74, דיסטאו ביסט, מאופניים חשמליים בסוף חודש מאי ונפטר כעבור שבועיים. הרוכב השני טרם אותר ונעצר.

המשטרה הציגה היום חשד חדש לפיו ביסט נרצח בדריסת אופניים מכוונת, ולא נהרג בתאונה. בני משפחתו של ביסט שהגיעו היום לדיון בהארכת מעצרו של החשוד, היו מרוצים מהחלטת המשטרה להחמיר את המיוחס לנאשם.

"לכל אורך הדרך טענו שאבא שלנו נרצח על רקע לאומני רק בשל היותו יהודי ומסתבר שצדקנו. אנחנו מקווים שמעתה כלל גורמי הביטחון יחברו יחדיו ויחקרו את החשוד. יאתרו את יתר החשודים ויביאו אותם לדין. מאוד מקווים שהצדק ייעשה במהרה  והרוצחים ירקבו מאחורי סורג ובריח לשנים רבות".

השבוע פרסמנו כי בני המשפחה פנו לראש הממשלה נפתלי בנט, בקריאה לפתוח בחקירת שב"כ על מנת להביא את החשודים לדין. במענה ממשרד ראש הממשלה נכתב כי "משטרת ישראל היא הגורם האמון על תפיסת עבריינים וקיום הסדר הציבורי ובטחון הנפש במדינת ישראל. טענות באשר להתנהלות המשטרה ניתן להפנות למשרד הפנים".

זירת האירוע

זירת האירועצילום: המטה לביטחון רמלה

נזכיר כי ביסט נדרס בתאריך 30.5.21 ברמלה על ידי שני צעירים ערבים שפגעו בו בעוצמה רבה. הוא נחבל ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהוא פצוע בינוני וסובל מחבלת ראש. כעבור כשבועיים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

על פי תיעוד המצלמות, לאחר הפגיעה הפורעים ניסו לשוב ולדרוס זוג נוסף אשר עמדו בסמוך לו אך הם לא הצליחו בך. הפצוע נותר חבול על הכביש, ועוברי אורח הזעיקו את כוחות ההצלה שטיפלו בו עד לפינוי בבית החולים וכאמור הלילה, נפטר מפצעיו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן