התפרצות הקורונה זן הדלתא: רשימת המדינות בהן נדבקו הישראלים

עשרות אלפים טסים לחו"ל בכל יום ומביאים איתם את הנגיף ארצה. משרד הבריאות פרסם היום כי 150 ישראלים שהתגלו חיוביים שבו מחו"ל, בעיקר ממדינות שאינן אדומות

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/21 13:08 יב באב התשפא

זן הדלתא: רשימת המדינות בהן נדבקו הישראלים
נתב"ג בקורונה, צילום: פלאש 90

זן הדלתא של נגיף הקורונה התפרץ בארץ לאחר שהגיע מחו"ל ויצר מאות שרשראות הדבקה. משרד הבריאות פרסם היום (ד') כי 150 מאומתים מתוך סך המאומתים שנמצאו אתמול חזרו מחו"ל. שימו לב, אלו המדינות בהן נדבקו הישראלים.

יוון מובילה את הרשימה עם כ-35 חולים ששבו מהמדינה, אחריה ארצות הברית וקפריסין עם 15 חולים כל אחת, 12 מטורקיה, 10 מגאורגיה, 5 מבריטניה, 4 מאיטליה, 3 מגרמניה ובולגריה ושניים מפרו, צרפת, הונגריה, הולנד, טנזניה, אוקראינה ומצרים.

נתון מדאיג במיוחד הוא שמתוך מאה וחמישים החולים כ-118 היו מחוסנים טרם שנדבקו. כמו כן, רק 20 מהנדבקים שבו ממדינות שנחשבות ברמת סיכון מירבית או שיש עליהן אזהרה חמורה להידבקות נמצאו חיוביים לנגיף, מה שמחזק את הסכנה להדבקות גם בטיסה למדינה שאינה ברשימה.

בצל התחלואה ביוון ועשרות הישראלים שנדבקו ביעד התיירותי שר החוץ יאיר לפיד נפגש הבוקר (ד') עם עמיתו שר החוץ היווני, ניקוס דנדיאס.

פגישת שרי החוץ

פגישת שרי החוץ                                                                                                          צילום: דוברות משרד החוץ

פגישתם של השניים  עסקה בנושאים בילטראליים, אזוריים, נושאי אנרגיה ויחסי ישראל והאיחוד האירופאי.
הפגישה נערכה בנתב"ג. השר היווני הגיע אליה במיוחד והמריא לארצו מיד בסיומה.

שר החוץ לפיד אמר בתום הפגישה: "שמח לארח את שר החוץ היווני ניקוס דנדיאס. זה ביקור ראשון של שר חוץ אירופאי מאז הקמת הממשלה. היחסים בין ישראל ליוון הם חזקים וטובים ואנחנו מתכוונים להמשיך ולפתח ולעבות אותם".


בנט בנתב"ג, הפרצה נותרה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן