אל תחמיצו כך הגיבו בבן אנד ג'ריס ישראל לסערה

אחרי ההודעה המקוממת מצד החברה העולמית של הגלידה הפופולארית, ישראלים ופוליטיקאים רבים קראו להחרים את המוצר. בזכיינית הישראלית יצאו בקריאה: "לא לאפשר להחרים את ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/21 21:42 י באב התשפא

כך הגיבו בבן אנד ג'ריס ישראל לסערה
הגלידה בישראל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סערת החרם של בן אנד ג'ריס נגד ישראל מכה גלים ופוליטיקאים רבים מגנים את החברה וקוראים לחרם על החברה. הזכיין הישראלי יוצא לקמפיין נגד ומבקש להבהיר שלא הוא עומד מאחורי ההחלטה להחרים את יהודה ושומרון וכי החרמת בן אנד ג'ריס ישראל תפגע בעובדי המפעל.

בתגובה לגינויים מצד ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ לפיד וכן פוליטיקאים רבים אחרים בחברה מגיבים לכל פוסט בהבהרה משלהם. בן אנד ג'ריס ישראל מוסרים כי: "אנחנו ממשיכים למכור בכל ישראל! בן אנד ג'ריס העולמית החליטו שלא לחדש את ההסכם עם בן אנד ג'ריס ישראל בעוד כשנה וחצי לאור סירובנו לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל. אנו קוראים לממשלת ישראל ולציבור הצרכנים - לא לאפשר להחרים את ישראל".

בזכיינות הישראלית הוסיפו ואמרו כי: "זוהי פעולה חסרת תקדים מצד יוניליוור, הבעלים של בן אנד ג'ריס העולמית. גלידה היא לא חלק מהפוליטיקה. אנו קוראים לישראלים להמשיך לקנות את התוצרת הישראלית המפרנסת מאות עובדים באזור הדרום".

ראש הממשלה כתב על ההחלטה כי: "גלידות יש הרבה, מדינה - יש לנו רק אחת. בן אנד ג׳ריס החליטה למתג את עצמה כגלידה אנטי-ישראלית. זו החלטה שגויה מוסרית ואני מאמין שתתברר גם כשגויה עסקית. החרם על ישראל- דמוקרטיה מוקפת איי טרור - משקף אובדן דרך מוחלט. החרם לא עובד ולא יעבוד ונילחם בו בכל הכח". 

ח"כ איימן עודה דווקא התחבר למהלך החרם של החברה העולמית ויצא לקנות את מוצרי החברה.


לפיד על ההחלטה.