בן אנד ג'ריס מחרימים? ככה תכינו גלידה בבית

אין צורך במותג מפונפן ואנטי ישראלי כדי ליהנות מגלידה איכותית בקיץ הלוהט. לאחר ההודעה של רשת בן אנד ג'ריס כי תפסיק לשווק את מוצריה באזור יהודה ושומרון, קבלו מתכון מפנק למקפא איכותי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/07/21 21:06 י באב התשפא

בן אנד ג'ריס מחרימים? ככה תכינו גלידה בבית
צילום: shutterstock

הציבור בישראל הופתע לגלות היום (ב') כי אחת מחברות הגלידה האהובות מפנה עורף ללקוח ובהודעה מטעמה נמסר כי הרשת תפסיק לשווק את הגלידות ביהודה ושומרון, "מכירת המוצרים באזור זה לא עולה בקנה אחד עם ערכינו." 

מדובר בבשורה אכזרית לחובבי המתוק בקיץ הישראלי והלוהט, אבל שלא תיפול רוחכם. מעבר לעובדה שאנחנו יכולים להתפנק בגלידות מקומיות וטעימות לא פחות, דאגנו לארגן עבורכם מתכון ביתי וקליל לגלידה אוורירית ונימוחה, ויש אפילו גרסת פרווה שמתאימה לקינוח שאחרי סעודת שבת. כמובן, ברוח ימי החופשה ניתן לגייס את הילדים לפרויקט משותף, וככה הרווחתם גם קייטנה על הדרך. 

מצרכים (10 מנות) 

1 קצפת ריץ' (או שמנת מתוקה חלבית) 
1 סוכר וניל
2 כפות פודינג
שליש כוס סוכר 

תוספות לבחירה:

שוקולד מגורד

שבבי אגוזים

שברי מקופלת

רסק תפוחים

קרם שוקולד אגוזים

אופן ההכנה

מקציפים היטב

מוסיפים 2 ביצים ולאחר כל אחת ממשיכים את ההקצפה

לאחר ההקצפה, הגלידה מוכנה להקפאה. אפשר כמובן להוסיף מה שרוצים: שוקולד מגורד, רסק אפרסקים או פירות יער. מומלץ מראש לחלק את המקפא למנות קטנות בכוסיות או גביעים.

"גלידות יש הרבה, מדינה - יש לנו רק אחת", אמר ראש הממשלה בנט בתגובה למהלך של הרשת, "בן אנד ג׳ריס החליטה למתג את עצמה כגלידה אנטי-ישראלית. זו החלטה שגויה מוסרית ואני מאמין שתתברר גם כשגויה עסקית. החרם על ישראל - דמוקרטיה מוקפת איי טרור - משקף אובדן דרך מוחלט. החרם לא עובד ולא יעבוד, ונילחם בו בכל הכח".