בכירים במשרד הבריאות: מדובר בגל רביעי. נגיע לאלף חולים ביום

נתוני התחלואה שהתפרסמו היום מראים כי אין ירידה במספר הנדבקים. חשש במשרד הבריאות מהתפרצות רבת עוצמה בעקבות הווריאנט ההודי. באשקלון פתחו מחדש את מחלקת הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/21 14:12 כב בתמוז התשפא

בכירים במשרד הבריאות: מדובר בגל רביעי. נגיע לאלף חולים ביום
מחלקת קורונה בתחילת השנה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משרד הבריאות מפרסם את נתוני התחלואה החדשים והמגמה נמשכת עם מאות חולים בכל יום. בעקבות הנתונים בכירים במשרד הבריאות מזהירים כי ישראל בדרך להתפרצות משמעותית שתגיע להיקף של כאלף חולים ביום. כמו כן בכירים במשרד אומרים כי הגל הרביעי החל.

על פי נתוני משרד הבריאות 295 מאומתים חדשים התגלו אתמול מתוך 63,067 תוצאות בדיקות שהתקבלו, מדובר על 0.5% בדיקות חיוביות. בישראל ישנם  26 חולים שמצבם מוגדר קשה, מתוכם 16 מונשמים. בעקבות הגעתם של חולים לבית החולים ברזילי באשקלון, הוחלט בבית החולים לפתוח מחדש את מחלקת הקורונה בעיר בה קיים חשד להדבקה סמויה.

בהודעה מטעם בית החולים נכתב כי: "במרכז הרפואי ברזילי התקבלו היום שתי חולות קורונה בגילאים 84 ו-79, מאשקלון ומשדרות - שתיהן לא מחוסנות. השתיים אושפזו במתחם קורונה ייעודי שנפתח היום עבורן במרכז הרפואי, אחת במצב קשה והשנייה במצב בינוני-קשה".

בנתב"ג נערכים לעומס הטיסות והקימו מאהל בדיקות מיוחד בכדי להתמודד עם התחלואה. ראש הממשלה נפתלי בנט סיפר על המהלך והחמיא לשרי הממשלה. שרת התחבורה מרב מיכאלי סיפרה כי: מתחם הבדיקות הנוסף שמוקם בנתב"ג הוא הכרחי לשמירה על בריאות הציבור והגנה על גבולותיה של ישראל מפני הנגיף, ומצטרף לצעדים שכבר ביצענו כמו הפרדת הנוחתים מטיסות ממדינות בסיכון מירבי לטרמינל 1". 

@bnetanyahu

אתם יודעים מה חזק?

♬ Sunny Day - Ted Fresco
" data-video-id="6979993397763296514" style="max-width: 605px;min-width: 325px;" >
@bnetanyahu

אתם יודעים מה חזק?

♬ SUNNY DAY - Matteo Rossanese

גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נתן יד במאבק בנגיף שמאיים על הקיץ של ישראל. נתניהו פרסם סרטון ובו ביקש מבני הנוער ללכת להתחסן. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן