זוהר: "הם מנסים לגנוב הצבעות" | טופורובסקי: "עם ישראל מתחיל לעבוד ב-8:30 בבוקר"

חבר הכנסת מהליכוד טוען כי התנהלות הקואליציה היא שערורייתית, ומודיע: "אנחנו לא נשתוק". על הקורונה הוא אומר כי ממשלת נתניהו הוציאה את ישראל ראשונה בעולם מהמשבר: "אנחנו הבאנו את מיזם 'חוזרים לחיים' והם הביאו אותנו למיזם 'מחזירים אחורה'.

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/06/21 08:35 יח בתמוז התשפא

זוהר: "הם מנסים לגנוב הצבעות" | טופורובסקי: "עם ישראל מתחיל לעבוד ב-8:30 בבוקר"
מיקי זוהר, צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד התייחס הבוקר (ב') להתנהלות הוועדה המסדרת ולמה שהתרחש אתמול בדיוניה, למשבר הקורונה והתנהלות הממשלה, ובנוסף תקף את שורת המינויים המתארכת: "אין ספק שהממשלה הזו אלופת העולם במינויים".

אתמול במהלך דיוני הוועדה המסדרת אמר זוהר: "זה לא רק חוסר כבוד להתיש חברי כנסת בצום, אלא גם חוסר קולגיאליות וכבוד לחברי הכנסת". בריאיון לגל"צ תקף הבוקר זוהר את התנהלות הוועדה והדיונים שנקבעו לאתמול, י"ז בתמוז: "הם קובעים שעות דיון בלתי אפשריות כדי שלא נגיע. הם מנסים לגנוב הצבעות, זו התנהלות שערורייתית ואנחנו לא נשתוק".

סגן יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ בועז טופורובסקי, הגיב לתלונות על שעת הדיון בוועדה המסדרת: "הזכרנו להם שכל עם ישראל מתחיל לעבוד ב-8:30 בבוקר. הצביעות שלהם מתגלה בכל פעם עוד ועוד".

על שורת המינויים שאושרו אתמול בישיבת הממשלה, אמר מיקי זוהר: "אין ספק שהממשלה הזו אלופת העולם במינויים. הם יודעים למנות בצורה באמת מצוינת, אבל זה לא משרת את אזרחי ישראל - בעשייה הם ממש גרועים. הקורונה משתוללת בשל החלטות לא טובות שלהם".

הדיונים בוועדה

הדיונים בוועדהצילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

אמנם הממשלה הנוכחית נמנעת מלנקוט צעדים קיצוניים בהתמודדות עם התפרצות הקורונה הרביעית, אך ההתפרצות נובעת בין היתר מהפתיחה המוחלטת של המשק וביטול רוב ההגבלות על ידי הממשלה הקודמת בראשות בנימין נתניהו. זוהר בחר לתקוף את ממשלת בנט-לפיד גם בנושא הזה.

"הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם ממשבר הקורונה והממשלה שקמה מחזירה אותנו בחזרה. אנחנו הבאנו את מיזם 'חוזרים לחיים' והם הביאו אותנו למיזם 'מחזירים אחורה'. הם לא מסתכלים על שום אינטרס ציבורי, אך ורק על אינטרסים אישיים צרים".