רצח משולש בצפון | בני זוג ובתם נרצחו במהלך נסיעה

יוסף ונואל עברו לגור בצפון מחשש לנקמת דמים במשפחה, אבל גם המרחק לא הרתיע את הרוצחים שאיתרו אותם בצפון במהלך השבת וירו עליהם מרכב חולף. פרמדיק שהגיע לזירה: המראה היה קשה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/06/21 21:12 טז בתמוז התשפא

רצח משולש בצפון | בני זוג ובתם נרצחו במהלך נסיעה
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

אירוע קשה אירע לפני מספר שעות על יד עילבון שבגליל. שלושה בני משפחה אחת אותרו ירויים בתוך רכבם לאחר שמתנקשים ירו עליהם מרכב חולף. באירוע נרצחו שני בני זוג ובתם בת ה-16, בת נוספת אותרה פצועה בזירה והיא פונתה לבית החולים פוריה שבטבריה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של בני המשפחה, אחד החובשים בזירה סיפר כי:" המראה היה קשה ראינו שלושה נוסעים מחוסרי הכרה בתוך הרכב הפרטי שסבלו מפציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אך הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום".

בני משפחת ג'רושי שנרצחו עברו לכפר דיר חנא שבצפון מרמלה בעקבות סכסוך משפחתי, החשש כי ימצאו את מותם כחלק מנקמת דם לא היה לשווא והרוצחים איתרו אותם בתוך זמן קצר, עקבו אחריהם וירו לעבר רכבם. זמן קצר לאחר הרצח אותר לא רחוק מהכפר עילבון כלי רכב שרוף ובו כלי נשק. ל פי הערכת המשטרה מדובר ברכב ששימש את הרוצחים.

יוסף שנרצח הוא אחיו של זייד ג'רושי, שסכסוך בינו לבין בין דודו חאתם הוביל לדקירתו של האחרון בהר הבית. המשטרה בודקת אם קיים קשר בין שני המקרי. חקירת הרצח הוטלה על ימ"ר מרכז.

מתחילת השנה נרצחו 53 בני אדם בחברה הערבית, רק אתמול נרצחה נג'אח אבו עראר בת ה-49 מיריות שנורו מחוץ לביתה שבנגב.