צפו: השוטרים עצרו רכב חשוד וזה מה שהם גילו בפנים

הקטל בכבישים לא עוצר ומשטרת ישראל יוצאת לאכיפה מוגברת בכבישי הארץ, שוטרי תחנת עציון יצאו לפעילות למניעת עבריינות בתנועה, הרכב החשוד שעצרו הדהים גם אותם

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/21 10:21 יא בתמוז התשפא

צפו: השוטרים עצרו רכב חשוד וזה מה שהם גילו בפנים
משטרת ישראל. אילוסטרציה, צילום: דוברות משטרת ישראל

מדינת ישראל ממשיכה לסבול מקטל רב בכבישים. בכל שבוע נהרגים ונפצעים נוסעים בתאונות שונות. בניסיון לצמצם את הקטל בכבישים השוטרים מסיירים יום ולילה בכדי לעצור נהגים עבריינים המסכנים אותם ואת הסביבה. רכב חשוד שנצפה בסוף השבוע הצליח להפתיע את השוטרים.

במהלך סוף השבוע האחרון במסגרת  פעילות למניעת עבירות תנועה מסכנות חיים של שוטרי תחנת עציון, יצאו השוטרים לסיור שגרתי. במהלך הסיור הבחינו הכוחות ברכב שנוסע בצורה חריגה סמוך לבית גאלא השוטרים הורו לרכב לעצור בצד ושזה עצר נדהמו לגלות שהנהג ברכב הינו ילד כבן 9 ואביו של הנהג הצעיר יושב לצידו. 

נגד בעל הרכב, אביו של הקטין שנהג נרשם דוח תעבורה, רישיונו נפסל, והוא זומן לשיפוט מהיר. ממשטרת ישראל נמסר בעקבות האירוע החריג כי: "משטרת ישראל רואה בחומרה התנהגות עבריינית זו   ותפעל בנחישות כלפי אביו של הקטין שהתיר לילדו לנהוג ברכב ובכך לסכן את שלומם ואת שלום הנוסעים בכביש".

רק בשנת 2020 נהרגו 302 בני אדם בתאונות דרכים, כך עולה מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, זאת בהשוואה לשנת 2019 אז נהרגו 355 בני אדם בכבישים, מדובר בירידה של 15%. עיקר הירידה נרשמה בכבישים הבינעירוניים, וכך גם כמות הכוללת שהתאונות הקטלניות, עם ירידה של 12%. אמנם התאונות בתוך היישובים נותרו דומות לשנים הקודמות ללא שינויים של ממש.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן