אולמרט: "אתה עבריין מין" - מגל לא נשאר חייב

ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התפוצץ הבוקר על איש התקשרת ינון מגל: "הדובר של משפחת נתניהו". מגל לא נשאר חייב ותקף: "אתה עבריין מורשע, אולי קצת צניעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/21 13:27 י בתמוז התשפא

אולמרט: "אתה עבריין מין" - מגל לא נשאר חייב
אהוד אולמרט, צילום: פלאש 90, בן דורי

אהוד אולמרט מרבה להתראיין בתקשורת ולהתייחס למשפט נתניהו, הבוקר התראיין ראש הממשלה לשעבר אצל ינון מגל ובן כספית ואחרי ביקורת קצרה על ראש הממשלה היוצא שנשאר בבלפור חודש לאחר סיום הכהונה, החל לתקוף את ינון מגל באגרסיביות.

כבר בתחילת הריאיון אמר אולמרט בחריפות: "שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך ולזרוע שקרים, רמאויות ונבזויות".

אולמרט התייחס לסוגיית הישארותו של נתניהו בבלפור ואמר: "אני, כשסיימתי את תפקידי כרה"מ, במהלך של פחות משבוע פיניתי את בית ראש הממשלה בבלפור. לא עניין אותי להיות שם יום אחד מיותר, עברתי לבית שבו התגוררתי במשך הרבה שנים. כל הפרסומים האחרים הם דברי נבזות והונאה ומי שעושה את זה, ינון מגל, יש לזה חומרה יתרה - שבערך פעם בשבוע מפיץ שקרים מתוך תשוקה שלא ניתנת לשליטה להגן על השקרן והנוכל, שאי אפשר יהיה לומר יותר בעתיד הקרוב שהוא הנוכל מבלפור".

מגל תקף חזרה ואמר לאולמרט: "מי שהורשע זה לא נתניהו. אתה ישבת בכלא על עבירות שוחד". אולמרט ענה: "אתה נותן לו יד להפצת שקרים. אתה מפיץ שקרים, אתה לא עיתונאי, לא מתקרב ללהיות עיתונאי, ולא רוצה להגיד לך במה הואשמת".

מגל ענה על ההאשמה החמורה כי: "לא הורשעתי בבית משפט, בניגוד אליך. לא ישבתי בכלא, אתה עבריין מורשע. אולי קצת צניעות? תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית. אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות, אז טיפה צניעות כשאתה אומר על אחרים 'מושחת'. ישבת במדים בכלא, טיפת צניעות לפני שאתה קורא לנתניהו מושחת".

אולמרט המשיך לתקוף את מגל אל אף שאיים עליו כי יתבע אותו, אולמרט אמר למגל כי: "אתה עבריין מין, אל תטיף לי מוסר. אני אשמח להיפגש איתך בבית משפט".

לסיום יצא מגל להתקפה ואמר על אולמרט: "מי רוצה להיפגש איתך? אתה אדם אובססיבי וקנאתך לנתניהו העבירה אותך על דעתך, לא בדקת במה טעית, לא בדקת את עצמך, ואתה רק מלכלך ומטנף במקום לעשות חשבון נפש ולהיות בשקט."

אולמרט ענה למגל: "היחידי שמטנף ומלכלך ועושה את זה בשירותה של משפחה אומללה של ראש ממשלה שסולק מתפקידו זה אתה. אתה לא עיתונאי, לא מתקרב להיות עיתונאי, אתה אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף ולא התכוונתי לא לדבר איתך ולא להחליף איתך שום מילה משום שאינך ראוי לזה". וניתק את השיחה.