החיים עצמם| בנט ונתניהו עדכנו ברשתות החברתיות את הסטטוס הרשמי

לאחר ארבע מערכות בחירות סוערות מלאות התכתשויות, כשרובן הניכר הורגש ברשתות החברתיות, גם שם החלו בשינויים הנדרשים לאחר השבעתה הסופית של הממשלה, ראש הממשלה הנכנס כבר הספיק לעדכן את התפקיד, ואילו יו"ר האופוזיציה מרמז שהוא לא הולך לשום מקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 00:11 ד בתמוז התשפא

החיים עצמם| בנט ונתניהו עדכנו ברשתות החברתיות את הסטטוס הרשמי
בנט ונתניהו, צילום: Hadas Parush/Flash90

לאחר יום מתוח בו לא היה ברור כלל כי יעבור על מי מנוחות, ראש הממשלה נפתלי בנט הושבע הערב לראשות ממשלת ישראל ברוב של 60 מול 59. ולראשונה מזה 12 שנה בנימין נתניהו יכהן כיו"ר האופוזיציה וישב בכסאות הח"כים הרחק משולחן הממשלה. 

ראש הממשלה הנכנס ובעיקר זה  היוצא, מבינים את הכח הרב שיש ברשתות החברתיות, ועד כמה חשוב לטפח את הקשר עם הבוחרים דרכן, בייחוד כאשר שני האישים מצויים במצב שאינם רגילים אליו כל כך, כשנפתלי בנט חסר בייס ובנימין נתניהו חסר כס. וכמו במציאות כך גם ברשתות החברתיות התדמית באה עם כל החבילה מיהרו שני האישים לעדכן את החשבונות ברשתות החברתיות לתפקיד החדש אליו נכנסו. 

נפתלי בנט שלו כרבע ממספר עוקבים של נתניהו עדכן בפלטפורמות השונות את הטייטל  החדש והמכובד שכבר לא ניתן לקחת ממנו - ראש ממשלת ישראל ויו"ר ימינה.  

צילום: צילומסך

 

ראש הממשלה נתניהו המחזיק קרוב לשני מליון עוקבים בכל פלטפורמה ברשת החברתיות, מרמז שפניו להוביל את הליכוד כראש האופוזיציה עד להפלת הממשלה עדכן אף הוא את התפקיד החדש  - ראש האופזיציה ויו"ר הליכוד

צילום: צילומסך