לא לומד: עופר וינטר שוחח עם הפוליטיקאי הבכיר - ולא דיווח

הקצין הסרוג שנחשב לחברו ומקורבו של ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, שוחח עמו לאחרונה ולא דיווח למפקדיו. כזכור, מקרה דומה אירע במהלך צוק איתן והביא לכעס בקרב ראשי הצבא. בצה"ל מבהירים: אוסרים קשר בין משרתים לנבחרי ציבור, נקיים בירור מעמיק

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 09/06/21 09:38 כט בסיון התשפא

לא לומד: עופר וינטר שוחח עם הפוליטיקאי הבכיר - ולא דיווח
וינטר, יסתבך?, צילום: Miriam Alster/Flash90

מפקד עוצבת האש, תת־אלוף עופר וינטר, שוחח בימים האחרונים עם ראש הממשלה המיועד, חבר הכנסת נפתלי בנט - אך בניגוד לפקודות, לא דיווח על השיחה למפקדיו. את הדברים פרסמה הבוקר (ד') לראשונה, כתבת 'ישראל היום', לילך שובל. 

ראשי צה"ל לא הכירו את עצם קיומה של השיחה, ולאחר בירור פיקודי ראשוני שנערך, הוחלט כי מפקד פיקוד המרכז, אלוף תמיר ידעי, יקיים בירור מעמיק בנושא. פקודות צה"ל אוסרות על קשר בין קצינים לנבחרי ציבור. 

כידוע, בנט ועופר וינטר חברים כבר עשרות שנים, מאז שירתו יחד כלוחמים בסיירת מטכ"ל, ואחר כך שובצו יחד כקצינים צעירים ביחידת "מגלן". בהמשך דרכו הצבאית פיקד וינטר על יחידת דובדבן, ולאחר מכן על חטיבת גבעתי שאותה הוביל במבצע צוק איתן ברצועה. בהמשך התברר כי במהלך המבצע שוחח עם נפתלי בנט, אז שר בקבינט, והשיחה הרתיחה את מפקדיו.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "צה"ל אוסר קשר בין משרתים לבין נבחרי ציבור. לאור כך, מפקד פיקוד המרכז מקיים בירור מעמיק בנושא".

שר החינוך נפתלי בנט

בנט. יסבך את החבר וינטר?צילום: פלאש 90

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן