במעמד מנכ"ל משרד העבודה והרווחה: נחנך מעון יום שיקומי נוסף של רשת 'עלה'

בטקס מרגש ובמעמד בכירי משרד העבודה והרווחה נחנך הבוקר מעון יום שיקומי נוסף של רשת 'עלה' בבני ברק. יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה': "מהמעון הראשון שהקמנו ועד היום קמו ברחבי הארץ 140 מעונות - זאת הבשורה הגדולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/21 17:51 כח בסיון התשפא

במעמד מנכ"ל משרד העבודה והרווחה: נחנך מעון יום שיקומי נוסף של רשת 'עלה'
צילום: דוברות עלה

הבוקר (ג') הגיעו ד"ר אביגדור קפלן, מנכ"ל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, יחד עם גדעון שלום, סמנכ"ל בכיר וראש מנהל המוגבלויות, וצוות משרד הרווחה, לחנוך את מעון היום השיקומי החדש של עמותת 'עלה' - הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, בקמפוס 'עלה' החדש והמפואר בצפון בני ברק. בחנוכת המעון השתתפו גם השר לשעבר, אורי אריאל, מנכל"ית אקי"ם, סיגל פרץ יהלומי וד"ר שרון צחורי מנכל"ית אלוט.

המעון שנחנך הוא מעון יום ל-60 פעוטות מגיל חצי שנה ועד גיל 3, המטופלים במיטב הטכנולוגיה והכלים המתקדמים, על מנת לאפשר להם לגדול ולהתפתח באופן המיטבי, לקראת השתלבותם במערכת החינוך. בין היתר, במעון יש לילדים כיתות חדישות, מרכז הידרותרפיה ובריכה שיקומית חדשנית, טיפול ייחודי בחדר סנוזלן, טיפול קבוצתי באמצעות בעלי חיים, פעילות תרפיה במוזיקה וחדר ג'ימבורי.

צילום: דוברות עלה


ד"ר אביגדור קפלן, מנכ"ל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, אמר בטקס: "אני נפעם מהקמפוס היפהפה שהוקם ע"י רשת 'עלה' ומהטיפול המדהים הניתן בו למוכי גורל. בשמי ובשם כל חברי במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, תודה והערכה רבה על פועלכם, יישר כוח! עלו והצליחו ושאו ברכה על השירותים הניתנים לילדים מכל הארץ".

יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה': "הבקשה האישית שלי והיחידה - שמרו על הילדים האלה, תדאגו להם, ומכאן השמים הם הגבול. הקמנו ב'עלה' את מעון היום השיקומי הראשון, ומאז קמו ברחבי הארץ כ-140 מעונות יום שיקומיים. גאותנו וגדולתנו שהבשורה הזאת פרצה את כל המגזרים והמכשולים, עכשיו נשאר רק לשמור על הילדים ולדאוג לכך שיקבלו את כל מה שמגיע להם בצורה המיטבית".

ראובן שיף, נשיא 'עלה' אמר: "הקמפוס החדש של רשת 'עלה' הוא הנזר שבכתר בפעילות המבורכת למען ילדים ומתבגרים עם מוגבלויות".


(עמותת עלה, ארכיון)