ח"כ בן גביר לא הורשה לעלות להר הבית "ביזיון"

אחרי שהבוקר ח"כ עמיחי שיקלי מימינה עוכב ע"י קציני משטרה ולא הורשה לעלות להר הבית, הגיע ח"כ בן גביר לשערי ההר וביקש לעלות: "מדובר בכניעה לחמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/21 14:05 כח בסיון התשפא

ח"כ בן גביר לא הורשה לעלות להר הבית "ביזיון"
בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

בוקר סוער בכניסה להר הבית. על רקע המתיחות סביב צעדת הדגלים שלא אושרה על ידי המשטרה ועלתה להחלטת הדרג המדיני, חברי כנסת מהימין ביקשו היום (ג') לעלות להר הבית וסורבו. ח"כ עמיחי שיקלי מימינה ועוכב בכניסה להר על ידי מפקד מחוז ירושלים. הגיע גם ח"כ בן גביר ונעצר גם הוא על ידי השוטרים.

בשידור חי שהביר בן גביר בזמן שניסה לעלות להר אמר בן גביר כי: "מדובר בביזיון של משטרת ישראל ושל משטרת ירושלים, הם מפירים את החוק, ח"כ אחמד טיבי נכנס לכאן בלי שום תיאום, עשו אותי ח"כ סוג ב'. השוטרים מבקשים ממני לחכות 24 שעות. מדובר בכניעה לחמאס, ביזיון, טיבי כן בן גביר לא. אני אפנה לקצין הכנסת, פוגעים בחופש התנועה שלי. קצין משטרה שנכח באירוע ענה לבן גביר: "חבל שאתה מתנהג כך".

כשנשאל בן גביר על מצעד הדגלים שמתוכנן ליום חמישי הקרוב ענה כי: "אני מתכוון לצעוד בשער שכם ומקווה שהממשלה לא תתקפל". כזכור, אתמול בלילה, אחרי החלטת המפכ"ל שלא לאשר את המצעד כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו את שר הביטחון בני גנץ והשר לביטחון פנים לישיבה דחופה בנושא. בסיומה של הישיבה הוחלט בכפוף להמלצת היועמ"ש מנדלבליט כי יש להגיע להחלטה על המצעד בכינוס של הקבינט המדיני בטחוני. הקבינט יכונס היום בשעה 17:00.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן