"בטוח שהשותפות תגדל": ביידן ופוטין בירכו את הנשיא הרצוג

אחרי בחירתו לתפקיד נשיא המדינה ה-11, גם נשיאי רוסיה וארצות הברית שלחו איחולים ליצחק הרצוג והביעו תקווה להמשך שיתוף פעולה: "במהלך הקריירה שלו, הרצוג הוכיח את מחויבותו לחיזוק ביטחון ישראל, קידום הדיאלוג ובניית גשרים ברחבי הקהילה היהודית העולמית"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/06/21 07:56 כג בסיון התשפא

"בטוח שהשותפות תגדל": ביידן ופוטין בירכו את הנשיא הרצוג
בוז'י הרצוג, צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

אמנם הניסיונות להקמת ממשלה האפילו על כך, אך אתמול גם נבחר נשיא חדש למדינת ישראל - יצחק (בוז'י) הרצוג, שיכהן כנשיא ה-11. במהלך היממה האחרונה מנהיגי מדינות רבים בירכו את הרצוג לרגל בחירתו ואיחלו לו להמשיך את שיתוף הפעולה כפי שהיה בימיו של הנשיא ריבלין.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירך: "בשם תושבי ארצות הברית, אני מעביר את ברכתי החמה ליצחק הרצוג על בחירתו לתפקיד הנשיא ה -11 של מדינת ישראל. במהלך הקריירה שלו, הנשיא הנבחר הרצוג הוכיח את מחויבותו הבלתי מעורערת לחיזוק ביטחונה של ישראל, קידום הדיאלוג ובניית גשרים ברחבי הקהילה היהודית העולמית. אני בטוח שתחת נשיאותו, השותפות בין ישראל לארצות הברית תמשיך לגדול ולהעמיק".

ביידן לא שכח להתייחס גם לנשיא היוצא: "אני גם רוצה להודות לנשיא המדינה ראובן ריבלין על שירותו רב השנים לעם ישראל. אני מצפה לקבל את פני הנשיא ריבלין בוושינגטון בשבועות הקרובים כדי לכבד את מסירותו לשותפות המתמשכת ואת הידידות ההדוקה בין שתי מדינותינו".

גם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שלח את ברכתו לנשיא החדש: "רוסיה וישראל נהנות מיחסי ידידות. אני מקווה שעבודתך כנשיא המדינה תתרום לפיתוח נוסף של שיתוף פעולה דו-צדדי מגוון ובונה, כולל מעורבות בעניינים בינלאומיים. אין ספק שזה עונה על האינטרסים הבסיסיים של עמנו".

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן