דיווחים על הידרדרות במצבו של נסראללה | בחיזבאללה מכחישים

דיווחים רבים על הדרדרות במצבו הבריאותי של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, הובילו את הארגון להכחיש והרופא שמטפל בו אמר כי המנהיג הבלתי מעורער לא אושפז בבית החולים והוא מטופל בביתו | בעבר דיווחו מספר פעמים על מותו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/06/21 10:25 כא בסיון התשפא

דיווחים על הידרדרות במצבו של נסראללה | בחיזבאללה מכחישים
נסראללה ב"נאום השיעולים", צילום: צילום מסך מתוך "נאום השיעולים"

ביממה החולפת פורסמו דיווחים שונים ולא מאומתים במספר כלי תקשורת בשפה הערבית וברשתות החברתיות, על הידרדרות במצבו הבריאותי של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה. בין היתר הועלתה האפשרות שהוא חלה בקורונה. על פי אותם דיווחים, הוא אושפז, הורדם והונשם בבית החולים.

העיתון הלבנוני אל-ג'ומוהריה דיווח הבוקר (ג') מפי מקורבים למנהיג ארגון הטרור שמצבו הרפואי השתפר מאז "נאום השיעולים" בשבוע שעבר וכי מצבו טוב יותר היום. לדברי המקורבים, נסראללה סבל מאלרגיה עונתית ומדלקת ריאות ואינו חלה בקורונה.

הפרשן הצבאי אבי יששכרוף אמר הבוקר בראיון ב-103fm כי אין טעם לצאת בהצהרות על מותו, "בואו נעצור ונחכה קצת. היה כבר לא פעם שמועות על מצבו הבריאותי של חסן נסראללה".

"הוא השתעל בכבדות, נכון, אבל אנחנו לא יודעים לומר בוודאות שהוא חולה קורונה. ראינו ברכות ואיחולים להחלמתו ברחובות ביירות, אך כאן נעצרות הידיעות ומכאן ואילך אלו שמועות. לכך מתווספת העובדה שהוא לא הופיע בציבור מאז נאום השיעולים אבל עברו בסך הכול כמה ימים. ההופעה ההיא הייתה מביכה למדי".

עוד הוא אמר: "אם היה לו יועץ תקשורת הוא היה אומר לו באופן די מפורש שהוא לא יכול להופיע ככה כי זה יגרום לך ולארגון מבוכה ויעלה סימני שאלה. מדובר במנהיג, פוליטיקאי, וכמו כל אחד כזה, הוא לא חף מטעויות", הסביר הפרשן את מה שלדעתו נראה כטעות של נסראללה".