בעקבות ההסתה: רמת האיום על בנט ושקד עלתה ל-5 מתוך 6

בשל האיומים ההולכים וגוברים על יו"ר ימינה ושותפתו הקרובה, זוכים השניים לשמירה בצמוד לביתם וסיורים של המשטרה בסביבת מגוריהם. בהנחיית קצין הכנסת ובהוראת המשטרה, הוחלט כי שקד תלווה באבטחה צמודה, בעוד שבנט כבר נוסע ברכב ממוגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/21 19:47 כ בסיון התשפא

בעקבות ההסתה: רמת האיום על בנט ושקד עלתה ל-5 מתוך 6
פרסום נגד ממשלת הימין בראשות בנט. ירושלים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אתמול הנחה קצין הכנסת ניצב יוסף גריף, לאחר קבלת הוראה מהמשטרה, כי החל מהיום (ב׳) תלווה ח"כ איילת שקד מימינה באבטחה צמודה. יו"ר המפלגה, ח"כ נפתלי בנט, שבימים האחרונים נוסע ברכב ממוגן, אמר אתמול כי יפעל בכל כוחו כדי שממשלת השינוי תצא לפועל. לאור האירועים הפוליטיים האחרונים והתמונות המסיתות נגד בנט ברשתות החברתיות, רמת האיומים על בנט ושקד עלתה והיא עומדת על רמה 5 מתוך 6. 

הרב מדן על ממשלת ה'שינוי': "מתפלל שתצליח, אף שאיני מסכים איתה"

מהדיווח בחדשות 12 עולה כי השנים מקבלים "סל אבטחה" שכולל הרבה מאוד רכיבים, כמו: שמירה ליד בתיהם, אבטחה צמודה בעת יציאה מן הבית וסיורים של משטרה בסביבת מגוריהם. כבר לפני מספר ימים עם תחילת המחאות הגדולות ליד בתיהם של בנט ושקד, מחוזות תל אביב ומרכז במשטרה קיבלו הנחייה להיערך בכל האמצעים הנדרשים למחאות.

לאחר הצהרתו של בנט אמש ותמיכתו המלאה בממשלת השינוי, נשמעו קולות רבים בעד ונגד המהלך. תומך די מפתיע במהלך הוא הרב יעקב מדן, ראש ישיבת ההסדר "הר עציון" באלון שבות, שאמר כי הוא מתפלל להצלחתה. "אני בטוח שבנט עושה את הדברים כי הוא מאמין שכך ייטב לעם ישראל", אמר הרב מדן והוסיף כי הוא, "מתפלל ומברך שהדרך תצליח, אף שאיני מסכים איתה".

ראש ישיבת "הגוש", התייחס למחאות מול ביתם של ראשי ימינה: "אני חייב להגיד שכל מה שנשמע בהפגנות ליד הבתים של בנט ושקד לא מקובלות ואני חרד מאוד. התמונה של בנט עם הכאפיה מזכירה דבר מסוים, יש הסתה ואיומים".

גם יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, התייחס היום לנושא בחשבון הטוויטר שלו: "לאיילת שקד הוצמדו אתמול מאבטחים. כי רוצים לרצוח אותה. נפתלי בנט עם מאבטחים. אני עם מאבטחים. אביחי מנדבליט. ליאת בן ארי. רינה מצליח, דנה וייס, גיא פלג. על כולנו יש איומי רצח ואלימות", כתב.