"הממשלה הזו תיפול": תוך חודש - פריימריז בציונות הדתית

בכנס מפלגתי הודיע בצלאל סמוטריץ' על קיום בחירות פנימיות תוך 30 יום. יו"ר המפלגה תקף את המהלך של בנט ואמר: "אנחנו לא מפחדים מהאופוזיציה, האופורטוניסטים ייעלמו והימין יחזור לשלטון כמו גדול"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 30/05/21 22:14 יט בסיון התשפא

"הממשלה הזו תיפול": תוך חודש - פריימריז בציונות הדתית
בצלאל סמוטריץ'. פריימריז תוך חודש, צילום: נתן וייל

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הכריז הערב (א') בכנס המפלגה על יציאה למפקד מפלגתי תוך חודש. סמוטריץ' התייחס להצהרתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט שיחבור לממשלה עם יאיר לפיד ואמר: "לעומת הציניות הפוליטית שמתגלה עכשיו בהפניית העורף של חלק ממנהיגיה - הציונות הדתית הייתה ונשארה תנועה חיה ותוססת, נחושה, מאמינה ואידיאליסטית. נאמנת לערכיה ולמחנה הלאומי".

בכנס מרכז הציונות הדתית שהתקיים הערב בירושלים לאחר שנדחה פעמיים בשל אסון מירון והמבצע בעזה, הכריז סמוטריץ' על יציאה למפקד שבסופו יתקיימו בחירות דמוקרטיות, פריימריז בציונות הדתית. "אנחנו כאן כדי לומר דווקא ברגע השפל הזה: עם ישראל חי וקיים, הציונות הדתית חיה וקיימת", אמר סמוטריץ' והוסיף כי, "האחדות ופתיחת השורות והכרזה על יציאה למפקד שבסופו בעזרת השם בחירות דמוקרטיות בציונות הדתית הם בשורה גדולה. גם ברגעים האלה אנחנו עושים כל מאמץ להקים ממשלת ימין. עם זאת אנחנו לא מפחדים מהאופוזיציה. הממשלה הזו תיפול, האופורטוניסטים ייעלמו והימין יחזור לשלטון כמו גדול. בלי מחרימים ובלי שונאים".

"מרכז הציונות הדתית אישר היום החלטה על מתווה לפתיחת שורות ודמוקרטיה. המתווה כולל תהליך ברור ולוחות זמנים מוגדרים וממש לא ארוכים להיערכות וליציאה למפקד. אני מודיע כאן שבעזרת השם בתוך שלושים יום מהיום, ובמקביל לסיכום ואישור הפרטים והחוקה החדשה, יפתח מפקד הציונות הדתית הגדול", חתם סמוטריץ' בחגיגיות. 


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן