בימין תוקפים את בנט: "טעות בלתי נסלחת"

בעקבות ההליכה של ימינה לממשלה עם יש עתיד, חברי כנסת מהימין תקפו את בנט | "הציבור לא ישכח. נשרת את העם גם באופוזיציה", אמר מיקי זוהר | סמוטריץ' תקף: "תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 30/05/21 21:10 יט בסיון התשפא

בימין תוקפים את בנט: "טעות בלתי נסלחת"
סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הצהרתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט במהלכה הכריז על חבירה ליאיר לפיד ויש עתיד במאמצים להקמת ממשלה, גררו תגובות רבות מראשי מפלגות וחברי כנסת רבים מהימין שתקפו אותו על המהלך שישאיר אותם באופוזיציה

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ היה הראשון להגיב להצהרת בנט: "היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה", אמר סמוטריץ', "חודש וחצי הוא מחבל במודע ובמעשים במאמצים להקים ממשלת ימין ואז טוען שלא ניתן להקים כזו ועורק שמאלה עם תומכי טרור. הכל היה מתואם ומתוכנן מראש. הצגה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שקר".

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי הוסיף ואמר: "‏נפתלי, אמרת בעבר שהטעות הגדולה שלך מאז שנכנסת לפוליטיקה היתה הברית עם לפיד. כולנו עושים טעויות בחיים אבל לחזור על אותה טעות פעמיים בכוונת מכוון זו כבר טעות בלתי נסלחת.‏ שוחחתי בימים האחרונים עם גדעון סער ואני יודע שהוא מעדיף הקמת ממשלת ימין עם מועמד שאינו נתניהו בראשות הממשלה. אך כל עוד אתה מסרב להתחייב לממשלת ימין אתה חוסם את האפשרות שתקווה חדשה יצטרפו להקמת ממשלת ימין".

"אמרנו אז, והוכח היום: הצבעתם בנט - קיבלתם לפיד", אמר יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר, "הציבור לא ישכח. נמשיך לשרת את העם גם באופוזיציה ובע״ה נחזור חזקים ומגובשים יותר להנהגת המדינה מהר ובהקדם האפשרי".

חבר הכנסת מהציונות הדתית איתמר בן גביר תקף אף הוא את יו"ר ימינה: "בנט מכר את בוחריו וערכיו ומוביל את מדינת ישראל לאסון. בנט קורא לממשלה אחדות ועובד על כולם בעיניים. ממשלה עם אבתיסאם מרעאנה, יאיר גולן, ומנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד מירב מיכאלי ויאיר גולן".



👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן