השבת אבידה: עשרות פריטים של נפגעי האסון במירון מחכים לבעליהם

משטרת ישראל עושה מאמץ להשיב לבעליהם עשרות פריטי לבוש של נפגעי האסון במירון בו נהרגו 45 בני אדם, אך פריטים רבים נותרו לא מזוהים. "לשוטרים העוסקים במלאכה ברור כי ישנם פריטים החשובים ביותר למשפחות השונות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/05/21 10:26 יט בסיון התשפא

השבת אבידה: עשרות פריטים של נפגעי האסון במירון מחכים לבעליהם
צילום: דוברות המשטרה

חודש חלף מאז האסון הבלתי נתפס במירון בו נהרגו 45 בני אדם ועוד 150 נפצעו, ובידי משטרת ישראל נותרו עשרות רבות של פירטי לבוש של נוכחים שחגגו את הילולת רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר האחרון. 

בזכות עבודה מאומצת הצליחו השוטרים לאתר ולהחזיר עשרות רבות של תשמישי קדושה, טלפונים, תמונות כרטיסי אשראי שעונים ועוד פריטים שונים למשפחות ההרוגים. המפגשים של השוטרים עם בני המשפחות הציף רגשות רבים, ולמשפחות רבות הפריטים הללו מהווים זיכרון מוחשי ואחרון מיקירם.

צילום: דוברות המשטרה


למרות המאמצים, בידי המשטרה נותרו עשרות פריטים שונים לא מזוהים. "לשוטרים העוסקים במלאכה ברור כי ישנם פריטים החשובים ביותר למשפחות השונות", אמרו הבוקר במשטרת ישראל. מבדיקה של הפריטים עולה כי ישנם עשרות מגבעות מסוגים שונים, זוגות נעליים, עשרות זוגות משקפיים במצבים שונים ופרטי לבוש שונים.

בימים אלו נעשה מאמץ להשיב את כלל הפריטים למשפחות ולשם כך קיים מוקד מיוחד לפניות הציבור שמספרו: 08-9545345. המוקד ביחידה כלכלית בלהב של המשטרה פועל בימים א-ה בין השעות 09:00-15:00. הציבור נקרא להתקשר ולמסור למוקד על הפריטים השונים אותם הוא מחפש על מנת שהחוקרים יצליחו לזהות אותם ולהחזירם.


 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן